דאגה באנגליה: קבוצות הפרמיירליג חלוקות בנוגע להמשך העונה

סאדיו מאנה מול אנגולו קאנטה
סאדיו מאנה מול אנגולו קאנטה | Laurence Griffiths/Getty Images

על פי דיווח ב"סקיי ספורטס", חלק מהמועדונים מאמינים שניתן לחדש את העונה בעוד אחרים חוששים אפילו לתחילת העונה הבאה. גם הסכמת השחקנים לשוב לפעילות בקיץ מוטלת בספק

(גודל טקסט)

משחקי הפרמיירליג נדחו היום (שישי) עד ה-4 באפריל לכל המוקדם בעקבות התפשטות הקורונה – החלטה שכל 20 הקבוצות הסכימו עליה, אולם על פי "סקיי ספורטס" ישנה מחלוקת בין נציגות הליגה האנגלית לגבי המשך העונה. חלק מהקבוצות מאמינות שהעונה ניתנת להשלמה במקרה שתחודש בתאריך הנ"ל, בעוד בעוד אחרות חושבות שעדיף להתחיל להתכונן לאפשרות שהכדורגל יחזור לפעילות רק בעונה הבאה.

בכלי התקשורת הבריטי טענו כי גורם בכיר באחד ממועדוני הפרמיירליג העריך כי ישנו סיכוי של 75% שהעונה הנוכחית לא תושלם. "אני לא רואה אפשרות שנחזור בעוד שלושה שבועות", אמר אותו גורם, "זה יימשך חודשים וגורם לתהיות אפילו לגבי תחילת העונה הבאה. יש שאלות גדולות שצריך ענות עליהן. מישהו יעלה או יירד ליגה? הרבה מאוד קבוצות בארבעת הדרגים הבכירים יתקשו כלכלית.

המועדונים באנגליה מחכים לראות אילו החלטות יתקבלו בישיבה שכינסה אופ"א ליום שלישי הקרוב, בה תדון בעתיד מפעליה. דחייה של יורו 2020 תקנה לאנגלים זמן נוסף לסיים את העונה, אך לא בטוח שהשחקנים והקבוצות ירצו לשחק בקיץ, בייחוד לאור הצפי שהתפרצות נגיף הקורונה תגיע לשיאה במאי או ביוני.

ראשפורד ואוטמנדי. נראה אותם בחזרה על הדשא העונה? (Michael Steele/Getty Images)
ראשפורד ואוטמנדי. נראה אותם בחזרה על הדשא העונה? (Michael Steele/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי