ברונו פרננדש: "פפ לא כיבד אותי, המילים שהוא אמר הטריפו אותי"

ברונו פרננדש
ברונו פרננדש | Alex Livesey/Getty Images

כוכב מנצ'סטר יונייטד סיפק ראיון מרתק ודיבר על התקרית עם מאמן מנצ'סטר סיטי: "לא הגיע לו לקבל כבוד ממני". וגם: המחמאות לסולשיאר, סגנון המשחק שלו והבחירה בשדים האדומים

(גודל טקסט)

ברונו פרננדש הצטרף בחלון ההעברות של ינואר מספורטינג ליסבון למנצ'סטר יונייטד תמורת כ-55 מיליון יורו. רבים הרימו גבה על הסכום הגבוה ששולם על הקשר הפורטוגלי בן ה-25, אך מהר מאוד הוא הפך לאהוב הקהל והשחקן הכי חשוב של השדים האדומים כשסיפק עד כה שלושה שערים וארבעה בישולים בתשע הופעות בכל המסגרות.

בתשעת משחקיו – יונייטד לא הפסידה, ומעבר למספרים, הוא פשוט שיפר בגדול את כל המשחק הקבוצתי של חניכיו של אולה גונאר סולשיאר וללא ספק עד כה מוגדר כבינגו ענק. השחקן המוכשר העניק ראיון ל"סקיי ספורטס" וסיפר על ההחלטה לחתום בקבוצה: "זה היה קל, לא חשבתי פעמיים. יונייטד הייתה הבחירה הראשונה שלי וידעתי שזה מה שאני צריך לקריירה שלי. יש לנו רעב לנצח ולהשתפר ממשחק למשחק, ואני חושב שאפשר להגיד שאפשר להגיד שיצאנו לדרך חדשה, אבל זה לא קשר רק אליי, אלא לכל הקבוצה. גם בלעדיי, אני מאמין שהקבוצה הייתה משיגה את רצף הניצחונות האחרון", הצטנע פרננדש.

אחד מהדברים שהפכו אותו למוערץ בקרב הקהל היא תנועת ההשתקה שסימן לעבר פפ גווארדיולה במהלך ה-0:2 של קבוצתו על מנצ'סטר סיטי ביום ראשון האחרון לאחר דין ודברים ביניהם. פרננדש דיבר על האירוע: "דיברתי על זה עם חברים, יש אנשים שחושבים 'פפ זכה בהכל, מי זה ברונו שיעשה לו את זה?'. זה עניין של כבוד. זה לא דבר שאעשה אם אני רגוע ונמצא מחוץ למגרש, אבל באותו רגע המילים שהוא אמר הטריפו אותי. אני קצת עצבני על המגרש, זה סוג השחקן שאני".

"אני מכבד מאוד את גווארדיולה ואת מה שהוא עשה בכדורגל", המשיך הפורטוגלי, "אבל באותו רגע הוא לא כיבד אותי ולא הגיע לו לקבל כבוד ממני. בכל מקרה, בשבילי מה שקרה על המגרש כבר נגמר ושייך לעבר".


פפ גווארדיולה (Catherine Ivill/Getty Images)

"המשחק בפרמיירליג מאוד קשה, כי כל המאמנים כאן מאוד טובים ולומדים אחד מהשני. רוב הקבוצות יודעות מה תעשה במשחק ויודעות איפה הן צריכות ללחוץ אותך כדי שהמשחק יהפוך ליותר קשה עבורך. אני חושב שסולשיאר ממש טוב בזה", החמיא הקשר למאמנו והמשיך: "הוא היה כדורגלן, אז הוא יודע מתי צריך לבוא לדבר עם שחקן, מתי לתת מילה טובה ומתי לדחוף אותך קדימה".

הפורטוגלי השכיח לחלוטין את פציעתו של פול פוגבה מאז הצטרף, נכנס באופן מושלם למשבצת שלו ואוהדי יונייטד כלל לא מתגעגעים לצרפתי. פרננדש ניתח את סגנון המשחק שלו: "אני שחקן שונה מאחרים. לכל אחד יש סגנון שונה, אני אולי לוקח יותר סיכונים ויש כאלה שלוקחים פחות. אני אולי בועט יותר, חלק מוסרים יותר, חלק מבצעים יותר תאקלים. ככה זה בקבוצה, כל שחקן הוא שונה. אני אוהב לבשל ולתת את המסירה האחרונה בהתקפה לחברים שלי, אז אני צריך לקחת סיכונים במשחק. זה לא משנה לי אם מישהו לא מרוצה מהמסירה שנתתי, אני אכבד את זה, אבל אמשיך לנסות".

"אני רוצה להיות טוב יותר, וכדי לעשות את זה אתה צריך להסתכל על הפרטים הקטנים", הוסיף כוכב השדים האדומים. "זה לא קשור לאם סיימתי את המשחק עם בישול או שער ואתה לא צריך לצפות שוב במשחק כדי לדעת אם עשית טעויות או לא. כשאני מרגיש ששיחקתי גרוע אני לא צופה במשחק שוב, אלא חושב ביני לבין עצמי מה עשיתי לא בסדר, כי שחקן יודע איפה הוא עשה פעולה לא נכונה".


ברונו פרננדש ואולה גונאר סולשיאר (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי