רוני: "התייחסו אלינו כאל עכברי מעבדה, בימים כאלו הכדורגל הוא משני"

וויין רוני
וויין רוני | Michael Regan/Getty Images

קפטן דרבי קאונטי ביקר את ההתאחדות האנגלית: "ביטלו את כל ענפי הספורט ורק מאיתנו ביקשו להמשיך", והציע פיתרון להמשך העונה: "צריך לשחק עד חודש סמפטמבר ולהתחיל את שתי העונות הבאות בחורף"

(גודל טקסט)

לא מעט שחקנים העבירו בימים האחרונים ביקורת נוקבת על ההחלטה המאוחרת של רוב ההתאחדויות באירופה לדחות את משחקי הליגה בעקבות בהלת הקורונה, והיום (ראשון) החלוץ האגדי וקפטן דרבי קאונטי וויין רוני כתב טור ראשון ל'טיימס' בו שיתף את תחושותיו בעקבות התפרצות הנגיף.

"אחרי ישיבת החירום התקבלה סוף סוף ההחלטה הנכונה", אמר רוני והוסיף: "אבל עד שהמהלך יצא לפועל, הרגיש כאילו התייחסו לכדורגלנים באנגליה כמו עכברי מעבדה. שאר ענפי הספורט – טניס, פורמולה 1, רוגבי, גולף וכדורגל במדינות אחרות בוטלו ורק לנו אמרו להמשיך".

החלוץ האנגלי המשיך: "במהלך האימון בדרבי ביום חמישי האחרון רק חיכינו שבוריס ג'ונסון (ראש ממשלת בריטניה) ידבר. אנשים היו בחרדה. ברגעים כאלה הכדורגל הופך לדבר משני. צריך לזכור שזה רק ספורט. אם חייהם של אנשים בסיכון צריך קודם כל לטפל בנושא הזה, גם אם אתה נמצא במאבק על האליפות, מתמודד על הכרטיס לאירופה או אם אתה מבאבקי הישרדות".


וויין רוני נגד ההתאחדות האנגלית (Michael Regan/Getty Images)

רוני גם הציע פתרונות למקרה שהעונה תידחה: "אנחנו נשמח לשחק עד חודש ספטמבר אם העונה תימשך, לדעתי זה הפתירון האידיאלי כי בסופו של דבר זו העבודה שלנו. כל עוד אנחנו יכולים לשחק וגם האוהדים יהיו בטוחים, אנחנו נשחק".

"מונדיאל 2022 יהיה בכל מקרה בחודשים נובמבר ודצמבר, כך שנוכל להשתמש במצב הזה כאל הזדמנות לסיים את העונה בחורף וגם להתכונן לגביע העולמי בקטאר בצורה טובה יותר, כאשר את העונה הבאה נפתח בתחילת 2021".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי