פברגאס חשף: היום בו הפסדתי לשוער בהתערבות וקניתי לו רכב

ססק פברגאס
ססק פברגאס | צילום : GettyImages

צפו בסרטון: הקשר פרסם פוסט באינסטגרם וסיפר על המקרה שבו נאלץ לרכוש ריינג' רובר עבור ווילי קבאז'רו, לאחר שזה עצר לו פנדל באימון צ'לסי: "הרגשתי הכי טיפש עלי אדמות"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

ססק פאברגס פרסם היום (ראשון) סיפור בחשבון האינסטגרם שלו, שהפך לוויראלי. לאחר שהסיפור דלף לתקשורת דרך שחקן אחר, קשרה של מונאקו הודה שנאלץ לקנות לווילי קבאז'רו רכב ריינג' רובר, בעקבות הפסד לשוער הארגנטינאי בהתערבות בימים שהשניים שיתפו פעולה בצ'לסי. הספרדי העלה סרטון בו תועד קבאז'רו בזמן שקיבל את שהובטח לו על הניצחון בהתערבות, אך לא בדיוק בתנאים שהוא ציפה להם.

"פעמים רבות אני נשאר אחרי האימון כדי לבעוט פנדלים", סיפר פברגאס, "תמיד עשיתי התערבויות קטנות עם השוערים. מעולם לא הפסדתי באף אחת מהן, אז יום אחד באתי בביטחון מופרז והעניינים יצאו משליטה. אמרתי לו שאם הוא עוצר את הבעיטה אני אקנה לו ריינג' רובר. למרבה הצער מבחינתי, הוא הדף. כמובן שכולם צחקו עליי וצעקו שאני חייב למלא את החוב, הרגשתי האדם הכי טיפש עלי אדמות".

בוגר האקדמיה של ברצלונה המשיך וסיפר כיצד מילא את חלקו בהתערבות: "הלכתי לחצר גרוטאות ומצאתי ריינג' רובר הרוס שיצא מכלל שימוש, אז קניתי אותו ב-950 פאונד. יום לאחר מכן הביאו אותו למתחם האימונים". פאברגס הפנה את הקוראים לצפות בתגובה של קבאז'רו בסרטון, וחתם במוסר השכל: "הלקח מהסיפור הוא – אל תהמר על כל הקופה בשום מצב".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי