מאונט יצא מביתו כדי לשחק כדורגל: "אידיוט, מה הוא חשב לעצמו?"

מייסון מאונט חוגג
מייסון מאונט חוגג | Michael Regan/Getty Images

שחקני צ'לסי הונחו להישאר בביתם במשך שבוע לאחר שהדסון-אודוי אובחן כחולה בקורונה, אבל הקשר יצא יחד עם דקלן רייס, חברו לנבחרת, למשחק בפארק. הבלוז זועמים, וכמוהם גם התקשורת באנגליה

(גודל טקסט)

אחד הראשונים מעולם הספורט שאובחן כחולה קורונה היה חלוץ צ'לסי ונבחרת אנגליה, קאלום הדסון-אודוי. הבלוז בישרו על הבדיקה החיובית עוד לפני שהליגה האנגלית בוטלה עד ה-4.4 וכמובן שכל שחקני הקבוצה קיבלו הנחיה מפורשת להישאר בבתים ולשמור על עצמם, לאור העובדה ששהו לצד החלוץ הצעיר.

אז אמנם באנגליה אין חובת בידוד כפי שנוהגים בימים אלה בישראל ובמדינות אחרות בעולם, כך שלא מדובר בעבירה אלא בהמלצה בלבד להישאר בבת במשך שבוע, אבל "דיילי מייל" חשף הבוקר (שני) שחברו של הדסון-אודוי, מייסון מאונט, לא רק שלא נשאר בביתו, אלא בילה עם אנשים נוספים וביניהם גם קשר הנבחרת ו-ווסטהאם, דקלן רייס.

על פי הידיעה, מאונט ורייס נצפו אתמול (ראשון) משחקים כדורגל בפארק בשכונת בארנט. עובר אורח שראה אותם סיפר: "לקחתי את הילד שלי לאימון בפארק והבחנו ברכב שנראה חריג בנוף, אז תהינו מי יכול להיות בו. אחר כך הגיע רכב נוסף שחנה לידו וממנו יצאו שלושה או ארבעה אנשים. בני בן ה-14 שם לב שהנהג היה מייסון מאונט. הם יצאו לשחק ואז גם ראינו את רייס".

הדסון אודוי כבר החלים מהווירוס על פי סרטון שהעלה לרשתות החברתיות, הוא למעשה פרסם אותו ביום בו המועדון הודיע כי חלה, אבל כנראה שמאונט לא התרגש מהמצב. בצ'לסי, על פי הידיעות בלונדון, זועמים על הקשר ודובר המועדון אישר שמאונט זכה לתזכורת על אחריותו בתור שחקן מוביל בקבוצה ובנבחרת. בשער ה"דיילי מירור" אף לא חסכו בביקורת וכתבו "אדיוטים" בתגובה ליציאתם מהבית וגם ב"דיילי אקספרס" הסיפור היה בשער תחת הכותרת "מה הוא חשב לעצמו?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי