ברונו פרננדש נבחר לשחקן החודש באנגליה: "כשרונאלדו מפרגן לך זה משמעותי"

ברונו פרננדש
ברונו פרננדש | פרמיירליג, רשמי

הקשר שזכה בפרס מייד לאחר שהצטרף, הצטנע: "שחקן אחד לא משנה קבוצה שלמה, זה קורה כשכולם דוחפים יחד", וסיפר על הערצתו לבן ארצו. דאלוט: "הוא יהיה כאן אגדה". סולשיאר נבחר למאמן המצטיין

(גודל טקסט)

אמנם זו רק ההתחלה אך ברונו פרננדש נראה כאחד משחקני הרכש הטובים ביותר שהגיעו למנצ'סטר יונייטד מאז עזיבתו של אלכס פרגוסון. הקשר הפורטוגלי הביא לשיפור עצום ביכולת של "השדים האדומים" אליה הגיע ב-29 בינואר. לפתע, הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר רחוקה רק שלוש נקודות מהמקום המוביל לליגת האלופות. החותמת הרשמית לכך הגיעה כשנבחר מייד, כבר בחודש הראשון שלו בממלכה – לשחקן המצטיין של חודש פברואר בפרמיירליג. אף שחקן של יונייטד לא קטף את הפרס מאז ינואר שעבר.

 
הפורטוגלי כבש את שער הבכורה שלו במהלך הניצחון 0:3 על ווטפורד במהלכו הוסיף גם בישול. בסה"כ בתשעת משחקיו בקבוצה כבש פעמיים והוסיף ארבעה בישולים. הוא גבר במאבק על על פייר-אמריק אובמיאנג, מרקוס אלונסו, דומיניק קלברט-לווין ומאט דוהרטי. מאמנו סולשיאר זכה בתואר המאמן המצטיין של פברואר, בפעם השנייה בקריירה והראשונה מזה שנה (ינואר 2019).
 
 
פרננדש אמר: "אפשר לדבר על דרך חדשה של יונייטד אחרי שהגעתי, אבל זה לא קשור רק אליי אלא לקבוצה. שחקן אחד לא משנה את הקבוצה. הקבוצה משתנה כשכולם דוחפים לכך יחד".

ברונו פרננדש ואולה גונאר סולשיאר. חודש מוצלח (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

 

בראיון במולדתו הוא סיפר על הערצתו לרונאלדו ועל המפגש ביניהם: "הוא בירך אותי בנבחרת פורטוגל. אנחנו מסתכלים עליו כאליל, הוא תמיד היה כזה עבורי, עקבתי אחריו, הוא מהווה עבורי דוגמא. כשהגעתי לנבחרת הוא אמר לי 'אתה עושה עבודה טובה מאוד בספורטינג ליסבון, אני אוהב את זה'. המילים האלה עושות עבורך את ההבדל".
 
 
בהמשך דיבר גם ביראת כבוד כלפי קבוצתו הנוכחית: "הכל הרשים אותי כבר בבדיקות הרפואיות. במתחם האימונים אפשר למצוא הכל. באולד טראפורד אתה מתחמם בשקט, לא שומע דבר במנהרה ואז אתה מגיע ושומע רעש מדהים. המגרשים ההיסטוריים לדעתי הם הסן סירו ואולד טראפורד.
 
 
דיוגו דאלוט, בן ארצו הצעיר, פרםגן לו: "הוא בחור נהדר ושחקן מוביל מהרגע הראשון. כמובן שהוא רק בתחילת הדרך והוא עוד ישתפר, אבל מה שהוא עושה מרשים. הוא גם יילמד ממנצ'סטר יונייטד. הוא הולך להיות כאן אגדה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי