הארטסון: "מתחרט על התקרית עם ברקוביץ', לא שוכחים לי את זה"

אייל ברקוביץ', ג'ון הארטסון
אייל ברקוביץ', ג'ון הארטסון | Ross Kinnaird /Allsport

לפני 23 שנה, מי שזכה לכינוי "הקוסם" והחלוץ שהיה אז בן 21 שיחקו יחד בווסטהאם. באחד האימונים תיקול לא מוצלח של הישראלי הסתיים בבעיטה בפניו. צפו בחלוץ הוולשי מדבר על כך באולפן "סקיי"

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)

אף אחד לא יכול לקחת לאייל ברקוביץ' קריירה מופלאה על כר הדשא. הוא נחשב לאחד הזרים הטובים בפרמיירליג בסוף שנות התשעים, סלטיק הפכה אותו ב-1999 לזר היקר ביותר שנרכש על ידי מועדון סקוטי ולמעשה עד עצם היום הוא זה הוא מגיע לעתים תכופות לממלכה וזוכה לכבוד מהמועדונים בהם שיחק, אבל לצד זאת מגיעה העובדה שגם בבריטניה התקשו לעצור את ברקוביץ'.

את המסירות שלו היה קשה מאוד לבלום, אבל כך היה גם בכל הנוגע לתקריות שקרו למי שזכה לכינוי "הקוסם" במהלך הקריירה. ברקוביץ', שהיום מככב בזכות דעותיו על המסך, התעמת לא אחת במהלך הקריירה וסיפק לא מעט ראיונות שזכורים עד היום, אבל האירוע הזכור מכולם היה באימון ווסטהאם, אז החלוץ ג'ון הרטסון בעט בפניו במהלך אימון.

אמש (רביעי) התראיין הארטסון ברשת "סקיי ספורט" ונשאל על הרגע בקריירה עליו הוא מצטער יותר מכל – ולא בפעם הראשונה הוא בחר להתייחס שוב לתקרית עם ברקוביץ'. "זה היה לפני 23 שנים, היינו במהלך אימון בוקר במתחם של ווסטהאם והכדור התגלגל לעברי. אייל ברקוביץ' תיקל אותי מאחור, והוא לא היה המתקל הכי טוב בעולם. הוא נתן לי אגרוף קטן ואז בעטתי בו בפנים. זו אחת החרטות הכי גדולות שלי. הייתי רק בן 21 ומאוד לחוץ ואגרסיבי באותם ימים".

הארטסון סיפר שבחלוף השנים הוא התבגר ולמד כיצד לשלוט בכעסיו: "אז זו בהחלט חרטה גדולה שלי. אסור היה לי לנהוג כך, זו הייתה טעות ותמיד הרגשתי שזה מה שזוכרים ממני בקריירה. כשאנשים מדברים על ג'ון הארטסון מזכירים את התקרית עם ברקוביץ'. אומרים עליי 'הוא חלוץ, טוב באוויר, יודע להבקיע, בלה בלה בלה'….ואז שואלים על התקרית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי