עדכונים שוטפים: שחקני בארסה יסכימו לקצץ, משפחתו של דיבאלה בבידוד

ליונל מסי , אנטואן גריזמן
גריזמן עם מסי. אין חיבור | FAYEZ NURELDINE/AFP via Getty Images

עולם הספורט בצל נגיף הקורונה: לפי "אס", החניכים של סטיין מבינים את המצב העדין ויעזרו למועדון. אימו של החלוץ וגם אחיו ובת זוגו - שוהים בבית חולים בקורדובה. אלדרווילד מתכנן לתרום עשרות מכשירי טאבלט

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)

שבוע חדש נפתח ובעולם הספורט מנסים לשמור על אופטימיות במקביל להתפשטות נגיף הקורונה. באיטליה קבוצות כבר מנסות להיערך לחידוש האימונים, גם בישראל ממתינים מועדוני ליגת העל אולי לשינוי ההנחיות בימים הקרובים ואנו בספורט1 נספק לכם את כל העדכונים מסביב לעולם.

כל העדכונים, יום ראשון 22.3.2020
* מסתמן כי הוועד האולימפי הבינלאומי יידחה את אולימפיאדת טוקיו 2020. לדיווח המלא – לחצו כאן.

* בעלי אלמריה הספרדית תרם 300 אלף יורו לרכישת מצרכי מזון לנזקקים, 200 אלף יורו לצוותים הרפואיים, 100 אלף יורו לאנשים שאיבדו את פרנסתם ו-100 אלף יורו נוספים למתנדבים למאבק בהתפשטות הנגיף.

* לפי "אס", שחקני ברצלונה יסכימו לקצץ בשכרם ולעזור למועדון שסופג הפסדים כלכליים גדולים בשל מגיפת הקורונה ועצירת המשחקים. הנשיא ג'וזף ברתומיאו כבר החל בשיחות עם הקפטנים של קבוצות הכדורגל והכדורסל והשחקנים מבינים את המצב. רק נזכיר כי ג'רארד פיקה חשף כי בקיץ חבריו היו מוכנים לדחות חלק מהשכר שלהם כדי להקל על המועדון בהחזרתו של ניימאר. "השיחות נמצאות בשלב ראשוני אך יש הבנות בין הצדדים", נכתב.

* לאחר שהתברר כי פאולו דיבאלה חלה בקורונה, בני משפחתו, שחזרו לארגנטינה מטורינו ב-12 במרץ – נלקחו לבתיהם והושמו בבידוד בבית החולים בקורדובה, כך לפי דיווחים בארגנטינה. מדובר באמו של הכדורגלן, אחיו גוסטבו ובת זוגו.

* ואם כבר ברצלונה, איבן ראקיטיץ' התראיין ודיבר על המצב: "אני לא יוצא מהבית מעבר ל-50 מטר וגם זה כדי לזרוק את הזבל". הוא סיפר על שיחות וידאו לעתים תכופות עם חבריו בסביליה ושהוא שומר על תזונה ואימונים. הקרואטי הוסיף: "לא הופתעתי מההסגר, הערכתי שזה יקרה בספרד כבר שנסענו לנאפולי למשחק בליגת האלופות".


איבן ראקיטיץ' (Alex Caparros/Getty Images)

* מחווה יפה של בלם טוטנהאם טובי אלדרווירלד שהתחייב לתרום עשרות מחשבי טבלט לבתי חולים ובתי אבות כדי שנפגעי הקורונה יוכלו לשוחח עם יקיריהם. הבלם בן ה-31 הודיע על כוונותיו בסרטון שפרסם בטוויטר הערב (ראשון) – "אני מקווה שכולם עוקבים אחרי הצעדים הממשלתיים להפסקת התפשטות נגיף הקורונה. אנשים חולים אינם יכולים לראות את חבריהם ואת בני משפחתם. התוכנית שלי היא לקנות עשרות טבלים לשיישמשו לשמירה על קשר. אשמח לעזרה מכם. יחד נוכל לצאת מהתקופה הקשה הזו חזקים יותר מתמיד. הישארו בטוחים". נציין כי מספר מועדוני כדורגל כבר נקטו בצעדים דומים. רומא תרמה כחצי מיליון יורו על מנת לסייע במימון רכישת מאוורים ומיטות לבתי חולים.

 

* מועדוני הפרמיירליג באנגליה התבקשו לסייע לקבוצות הליגה הראשונה והשנייה, משמע הליגות השלישית והרביעית בטיבן, באמצעות תרומה של 20 מיליון ליש"ט. למעשה זהו בעלי פורסט גרין רוברס שקרא לקבוצות להתגייס ולתרום, אך הוא גם טען שזהו סיוע שנדרש למועדונים אחרים בליגה ולא לקבוצתו שלו: "בשלב זה אנחנו בסדר בפורסט גרין, אבל קבוצות אחרות הולכות מאוד להתקשות בלי הכנסה, אין בכלל ספק".

* חלוץ הפועל רעננה, יוג'ין אנסה, הצטרף לקמפיין של ההתאחדות הגנאית בניסיון להילחם בהתפשטות הקורונה ובסרטון וידאו שצילם מישראל אמר לעוקבים: "אני מקווה שכולכם בריאים, חזקים ומקשיבים להוראות רשויות החוק בתקווה שנעבור את זה יחד. שלום מישראל".


* שחקן ראשון בליגה הסינית נדבק, וזהו דווקא הקשר הבלגי מרואן פלאיני, מי שפרש בשנה שעברה מנבחרת ארצו ולפני כן כיכב בין השאר במנצ'סטר יונייטד.


* באנגליה הודיעו שליגת הקריקט המקומית לא תיפתח לפני ה-28.5, משמע דחייה של שבעת המחזורים הראשונים.

* בטורקיה מדווחים שבין ששת הנדבקים בקורונה מבין אנשי פנרבחצ'ה, נמצאים שניים מהכוכבים – יאן וסלי וקוסטאס סלוקאס.

 * בזמן משבר הקורונה, משפחת אינזאגי נהנתה מחדשות טובות. גאיה לוקארילו, אשתו של מאמן לאציו סימונה אינזאגי – בהיריון והמשפחה תתרחב. לוקארילו התראיינה לעיתון "אל טמפו" וסיפרה על השגרה החדשה: "המילה 'סקודטו' נאסרה בבית. כמובן שזה מאכזב שהעונה נעצרה כי לאציו במומנטום נפלא, אך אני מניחה שהליגה תחודש בדלתיים סגורות".
 
 
"אני חוששת מהיום בו סימונה יחזור לאימונים. אני לא יודעת אם אבקש ממנו להישאר במגרש או לא. סימונה מבלה את הזמן בצפייה במשחקים, נשאר בקשר עם המועדון והשחקנים. אחר הצהריים הוא מקדיש את הזמן לבנו. הם משחקים כדורגל בבית והרסו את כל מה שאפשר לרסק".

סימונה אינזאגי עם שחקני לאציו. המילה סקודטו אסורה בביתו (FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images)
 

* עדיין באטליה ובאווירה אחרת לגמרי: מאסימו צ'לינו, נשיא ברשיה (האחרונה בטבלה), קורא לבטל את הליגה האיטלקית מייד וכועס על הרעיון של נאפולי שהודיעה שתחזור לאימונים ביום רביעי. צ'לינו אמר: "קלאודיו לוטיטו (לאציו) רוצה את הסקודטו? תתנו לו". צ'לינו אמר: "יש לי חום כבר שלושה ימים ו-11 יום לא יצאתי מהבית. אשתי נותרה בקליארי ובן אחד שלי נמצא במילאנו. לא אכפת לי מהאליפות, אני מפחד לעזוב את הבית, יש לי דיכאון. החיים באים קודם. אנשים מתאבלים על אלה שמתו. אי אפשר לחזור לשחק העונה. יש כאלה שעדיין לא מבינים מה קורה". 

* מילאן יוביץ', אביו של לוקה יוביץ', עדיין לא נרגע מההאשמות כלפי בנו על כך שהפר את הבידוד של ריאל מדריד. הוא טוען: לא הייתה שום מסיבה, סופיה לא יצאה לחגוג שום יום הולדת משום שהיא בהיריון, הם היו יחד בבית ולא הסתובבו ברחוב.
 

 
על איום בית סוהר: "לוקה עבר את שתי הבדיקות והיה שלילי. זו הסיבה שהוא הבין שהוא יכול להגיע לסרביה. עשו ממנו עבריין גדול. הייתי מסכים לחלוטין עם הנשיא ועם ראש הממשלה, אבל רק אם הוא אשם. התמונות שלו ושל סופיה הם מספרד". כשנשאל על הביקורת אמר: "לוקה הגביע לסרביה כדי להיות עם משפחתו. ידענו שהוא יגיע. הוא תמיד היה מוכן לעזור למדינה ברמה הכלכלית או בכל דרך שהיא. הביקורת עליו מוגזמת, זה לא מובן לי ומאוד כואב לכולם".

לוקה יוביץ' (Francois Nel/Getty Images)

* תומאס מולר סיפר ששחקני באיירן מינכן מתאמנים יחד אבל לחוד בזמן הבידוד בשעה קבועה עם מאמן הכושר שמעביר להם תרגילים והציג סרטון שלו נהנה בזמן הקורונה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי