אחרי כשנתיים: אוהד ליברפול שנפצע קשה ע"י אוהד רומא שב לביתו

שון קוקס
שון קוקס | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

אחר שנפגע מחוץ לאנפילד בחצי גמר ליגת האלופות ב-2018 והיה בתרדמת ארוכה, שון קוקס בן ה-55 קיבל אישור להמשיך את השיקום לצד משפחתו. הדוקר הורשע ונשלח למאסר של למעלה משלוש שנים

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

לפני כשנתיים, כשליברפול הייתה בעיצומו של מסע מדהים בליגת האלופות שנעצר על ידי ריאל מדריד בגמר, עולם הכדורגל נותר בהלם מוחלט כשאוהד המייטירדס, שון קוקס, הותקף מחוץ לאצטדיון אנפילד על ידי אוהד רומא. האנגלים הביסו 2:5 ונראה היה שגומלין חצי הגמר בבירת איטליה יהיה לפרוטוקול בלבד, ועבור סימונה מסטרלי האיטלקי זה כנראה היה יותר מדי – כך או אחרת, אין שום הסבר הגיוני לתקיפה הקשה שהוא ביצע בקוקס, אוהד ליברפול שנדקר ונכנס לקומה.

בסוף השבוע האחרון, אחרי כמעט שנתיים, אפשר לומר שסוף כל סוף המעגל נסגר: כשנה אחרי שמסטרלי הורשע והחל לרצות שלוש שנים וחצי בכלא האיטלקי, קוקס בן ה-55 שב לביתו ולמשפחתו באירלנד אחרי שיקום ממושך מפציעה משנת חיים.

בנובמבר האחרון קוקס נכח באנפילד במשחק הגדול נגד מנצ'סטר סיטי וגם באירלנד זכה למחווה באפריל שעבר כאשר אגדות ליברפול התארחו למשחק ראווה, אבל בסוף השבוע האחרון הוא זכה להגשים את החלום הגדול שלו – לשוב הביתה. אשתו מרטינה אישרה זאת בפייסבוק: "היום לו חיכינו כל המשפחה הגיע אחרי המון זמן. יש לשון עוד דרך ארוכה לעשות, אבל הוא יעשה אותה בבית, איתנו, וזה צעד חשוב מאוד שיאחד אותנו כמשפחה. אני לא יכולה להודות מספיק לכל האנשים שעזרו לשון בשנתיים האחרונות, אין ספק שבזכות התמיכה החזרה שלו הביתה הפכה לאפשרית. זה ברור שאין שום מקום אחר ששון היה מעדיף להיות בו".



שחקני רומא מביעים את תמיכתם בקוקס, לפני שנתיים (האתר הרשמי של רומא)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי