דיווח: ווסטהאם מעוניינת להחתים את לוריס קאריוס לעונה הבאה

לוריס קאריוס
לוריס קאריוס | AFP

אחרי עונה וחצי חלשות בהן שיחק אצלה כמושאל, בשיקטאש החליטה להיפרד מהשוער הגרמני - אך בטורקיה טוענים שהפטישים שוקלים לצרפו. איך הגיבו אוהדי הקבוצה האנגלית?

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)

ספק אם לוריס קאריוס יצליח להתאושש מטראומת הגמר של ליגת האלופות ב-2018. הקריירה של השוער הגרמני בירידה חדה מאז אותו משחק טרגי מבחינתו, שבו השגיאות המביכות שלו אפשרו לריאל מדריד לנצח ולהניף את הגביע היוקרתי ביותר באירופה. בטורקיה דווח היום (שני) שאחרי עונה וחצי של השאלה בבשיקטאש, הקבוצה הטורקית מעוניינת להיפרד ממנו לקראת העונה הבאה – אך נראה שיש מי שתיקח אותו.

לפי "פנאטיק", ווסטהאם מעוניינת להחתים את קאריוס שאמור לשוב לליברפול בקיץ, כאשר ההשאלה שלו לבשיקטאש תסתיים. ב-67 הופעות בטורקיה, הגרמני הצליח לשמור על רשת נקייה רק ב-14 משחקים ובסך הכל ספג 95 שערים וגם ראה שלוש פעמים את הכרטיס הצהוב.

אז מה חושבים על כך אוהדי ווסטהאם? ובכן, בבלוגים של תומכי הפטישים נכתב כי אם המועדון הלונדוני יחליט להחתים את קאריוס זו תהיה הפתעה מוחלטת ומהלך לא הגיוני, בהתחשב בכך שהעמדה בין הקורות מאוישת היטב (לוקאש פביאנסקי הוא השוער הראשון), והגדירו אותו כ"לא יציב ורחוק מלהיות אמין – וזה בלשון המעטה".

קאריוס בגמר הטרגי. (Gettyimages)
קאריוס בגמר הטרגי. (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי