קיין: "אף אחד מאיתנו מעולם לא נתקל בסיטואציה דומה"

הארי קיין
הארי קיין | Adam Davy - PA Images / Contributor

חלוץ טוטנהאם היה על סף חזרה למגרשים לאחר היעדרות ארוכה, אך נגיף הקורונה הוביל להשבתת הספורט: "זה מצב מאוד מוזר, נצטרך להוציא ממנו את הדברים הטובים"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

הארי קיין קיווה לחזור בקרוב למגרשים לאחר היעדרות בת כמעט שלושה חודשים, אך וירוס הקורונה הוביל להשבתת הספורט העולמי וחלוץ טוטנהאם ייאלץ להמתין. "המצב הזה כל כך כך מוזר, אף אחד מאיתנו מעולם לא היה בסיטואציה כזו. כמו כל דבר, צריך להוציא את הטוב ולהסתכל על הדברים החיוביים", אמר מלך שערי התרנגולים.

"מבחינת השיקום שלי, אני במצב טוב מאוד", הודה קיין כשנשאל על תקופת ההחלמה שלו. "אני עובד קשה וממתין לראות האם הכדורגל יחזור לפעילות. אני במרחק של שבועיים-שלושה מחזרה לפעילות מלאה. מבחינה אישית, אני במקום טוב ועכשיו אני צריך להמשיך לעבוד קשה במטרה לחזור לכושר כמה שיותר מהר".

על וירוס הקורונה אמר קיין: "ברור שכולם חושבים עכשיו על הנגיף ועל השפעותיו הרבות, אבל זה הזמן שלנו להיות ביחד, להישאר בבית ולקוות שהכל יהיה בסדר. לשמחתי כל בני משפחתי בריאים. באופן אישי, אני אמשיך לעבוד קשה, אתאמן בחדר הכושר ואעשה את כל מה שאני יכול מהבית. נצטרך להמתין ולראות מה יהיה לגבי המשך העונה".

כזכור, קיין קרע את שריר הירך האחורי במהלך משחק ליגה מול סאות'המפטון בינואר ובעקבות כך הוא נאלץ לעבור ניתוח. החלוץ היה אמור לשוב לאימונים מלאים במהלך אפריל, לקראת חזרה לסגל של ז'וזה מוריניו. עד אותו מפגש מול הקדושים, האנגלי המצטיין הבקיע 11 שערים העונה ב-20 הופעות בפרמיירליג והוסיף לכך שישה שערים במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי