הדילמה של איגהלו: חוזה עתק בסין או להישאר ביונייטד

אודיון איגהלו
אודיון איגהלו | Marc Atkins/Getty Images

באנגליה פורסם שקבוצתו של הניגרי המושאל לשדים האדומים, שנגחאי שנואה, הציעה לו להכפיל את שכרו תמורת הארכת ההתקשרות בשנתיים. במקביל, סולשיאר מנסה לכל הפחות למנוע את עזיבתו כבר במאי

(גודל טקסט)

אודיון איגהלו הגשים חלום בחסות התפרצות הקורונה. כשהמגפה עוד לא הגיעה לגבולות אירופה והזרים ברחו מסין, הצליח החלוץ הניגרי לקבל את השחרור מקבוצתו שנגחאי שנואה וברגע האחרון של חלון ההעברות הושאל לקבוצתו האהודה, מנצ'סטר יונייטד.

איגהלו בן ה-30 אמור לשוב בקיץ לקבוצתו, אולי היישר לפתיחת העונה בסין שבינתיים לא נקבע לה תאריך חזרה, אבל אחרי שכבש ארבעה שערים בשמונה משחקים במנצ'סטר יונייטד (למעשה כבש את כל הארבעה בשלושה משחקים בהם פתח), אמנם רק בליגה האירופית ובגביע האנגלי, התחרות על שירותיו גוברת. השדים האדומים רוצים להשאירו בחוזה ארוך טווח, אבל גם הסינים לא מוותרים ובניסיון לפתות אותו להישאר ולנוכח הצלחתו בממלכה בזמן קצר, הציעו לו חוזה חדש ומשודרג.

חוזהו של איגהלו בשנגחאי שנואה אמור להסתיים בדצמבר 2022, אבל "סקיי" פרסם היום (חמישי) כי בתמורה להארכת חוזהו עד 2024, הוצע לו שכר בגובה 400,000 ליש"ט בשבוע. אמנם איגהלו מחשיב את עצמו לאוהד מושבע של מנצ'סטר יונייטד עוד מילדותו, אך כיום הוא משתכר על פי הערכות כ-170 אלף ליש"ט כך שמדובר בהכפלת שכרו.

ב"סקיי" נטען כי יונייטד פועלת בימים אלה מול שנגחאי כדי להאריך את שאילתו מהקבוצה בחודש נוסף, כך שיעזוב ב-30.6 במקום ב-31.5 בעקבות הפגרה הכפויה, אבל מעבר לכך טרם הגישה לחלוץ הצעה לעונה הבאה והוא צפוי לקבל את החלטתו באשר להארכת חוזה בסין רק לאחר מכן.




איגהלו. יאריך חוזה בשנגחאי? (UEFA – Handout/UEFA via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי