ההחלמה מהקורונה, הקשיים והחשש הגדול. ארטטה בראיון

מיקל ארטטה
מיקל ארטטה | Dan Istitene/Getty Images

מנג'ר ארסנל דיבר באתר הרשמי של המועדון על ההתמודדות נגד הנגיף בשבועות האחרונים: "אחרי שסיפרו לנו שהבעלים של אולימפיאקוס נדבק ומיד ידעתי שגם אני חולה. לא הרגשתי משהו מיוחד, אבל פחדתי להדביק את משפחתי"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

משבר הקורונה איתנו וכבר תקופה ארוכה וקשה לנו לזכור כבר איך נראו החיים בלעדיו, אבל אם יש אירוע שגרם ללא מעט אנשים להפיל את האסימון היא הדבקתו של מנג'ר ארסנל מיקל ארטטה בנגיף ב-13 במרץ, שגרם אז לדחיית המשחק נגד מנצ'סטר סיטי ובהמשך להשבתת הפרמיירליג כולה.

אמש (חמישי) ארטטה דיבר באתר הרשמי של ארסנל וסיפר כיצד התמודד מול הווירוס בשבועות האחרונים: "אני מרגיש שהחלמתי לחלוטין, נכון שהתחלתי לחטוף כמה סימפטומים רק אחרי שקיבלתי את שיחת הטלפון מהמועדון, כדי ליידע אותנו שהבעלים של אולימפיאקוס אבנגלוס מרינאקיס נדבק, אבל באותו רגע הרגשתי שגם אני חולה".

"היה לנו משחק למחרת נגד מנצ'סטר סיטי, אז קיבלתי החלטה ונפגשתי עם כל הצוות המקצועי והניהולי ואמרתי להם: 'יש כמה שחקנים שנחשפו, ובכלל אני הראשון שמרגיש את התסמינים באופן מאוד ברור. לכן עלינו לדבר עם הפרמיירליג ועם מנצ'סטר סיטי כדי לקבל החלטה כמה שיותר מהר'".

"ואז אתה מבין, 'וואו כולם יכולים להידבק כאן, זה מאוד רציני' ואתה מתחיל לחשוב את מי פגשת בחודשים האחרונים, ואז הגיע רגע הפחד. מבחינת הסימפטומים זה היה נגיף רגיל, היו שלושה או ארבעה ימים שהיו קצת קשים, קצת חום, שיעול יבש ואי נוחות בחזה".

"הקושי האמיתי הוא שאני לא חי לבד. אני נמצא עם אשתי ועוד שלושה ילדים. גם המטפלת שלי נדבקה אבל תודה לאל, הילדים לא חטפו את זה. כולנו בסדר עכשיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי