פובר במתקפה: "המוטיבציה של גרנט הייתה מחורבנת, לא למדתי ממנו כלום"

אברם גרנט
אברם גרנט | Phil Cole/Getty Images

הצרפתי סיפק ביקורת חריפה על המנג'ר הישראלי, שאימן אותו בווסטהאם: "הבחור הזה כל כך אנטי חברתי, הוא מעולם לא דיבר איתנו. אנשים טוענים שבזכותו צ'לסי הגיעה לגמר ליגת האלופות, אבל זה היה קשור רק לשחקנים"

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)

הקשר הצרפתי ג'וליאן פובר בעיקר זכור לאור החתמתו התמוהה בריאל מדריד בינואר 2009 ונחשב בעיני רבים לשחקן הגרוע ביותר שלבש את המדים הלבנים של הקבוצה המעוטרת של הכדורגל האירופי, אבל היום (שישי) הוא עולה לכותרות בגלל ראיון נרחב ב'אתלטיק' כשבמרכזו הוא תוקף את אברם גרנט.

פובר שיחק תחת המאמן הישראלי בעונת הירידה של ווסטהאם ב-2011 ובמהלך התקופה נדחק לקצה הספסל ואף ירד לקבוצה המילואים. לכן לא יותר מדי מפתיע שאין לצרפתי דברים טובים לומר על גרנט: "הבחור הזה כל כך אנטי חברתי, הוא מעולם לא דיבר איתנו. הוא בקושי היה אחראי על ההכנות לקראת משחקים הוא כל היום היה במשרד שלו. המוטיבציה שלו הייתה מחורבנת ולא למדתי ממנו כלום".

"פעם אחר פעם ואחרי כל משחק היו אותן בעיות ראינו מעט מאוד התקדמות. ניסינו להיות חיוביים, אבל הכל היה כל כך גרוע. ההכנות והמשחקים וזה היה מאוד מצער, כי האוהדים תמכו בנו על הסוף. אמר פובר מביתו בבורדו והמשיך במתקפה: "אנשים טוענים שבזכותו הקבוצה הגיעה לגמר ליגת האלופות ב-2008, אבל זה לא נכון. זה רק השחקנים".


"המוטיבציה של גרנט הייתה מחורבנת". ג'וליאן פובר במונולוג חסר מעצורים (Ian Walton/Getty Images)

"באותה עונה התקבלו כל כך הרבה החלטות עלובות, וזה יישמע רע, אבל ברגע שהוא הגיע ירידת ליגה הפכה לדבר בלתי נמנע עבורנו". אחרי שדיבר גם על נושאים נוספים מלבד המאמן הישראלי, הקשר ציין כי בסוף הקריירה הוא מתכוון ללכת לקריירת אימון ובמגזין צחקו: "אתם יכולים להיות בטוחים שהוא לא יתקשר לאברם גרנט לייעוץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי