גארי נוויל מציג: התוכנית להצלת הכדורגל לאחר הקורונה

פרמיירליג
פרמיירליג | Catherine Ivill/Getty Images

פרשן ה-"BBC" הצהיר כי בראש ובראשונה העונה הנוכחית חייבת להסתיים: "750 מיליון ליש"ט זה סכום כבד מדי על כף המאזניים", מציע שחלון ההעברות יימשך למשך שנה שלמה וגם משחקים בקצב משוגע: "זה יהיה להיט"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

אוהדי הכדורגל ברחבי אירופה כבר לא יכולים לחכות לרגע בו הליגות יחזרו. אבל ברור שהמצב לא יחזור לקדמותו. גארי נוויל (45), מגן מנצ'סטר יונייטד לשעבר אמנם פרש כבר לפני קרוב לעשור אך עדיין מדבר על כדורגל בהתלהבות עצומה כשהוא מפרשן עבור ה-BBC. בין עקיצה כזו או אחרת לליברפול, האנגלי סיפק את חמשת הצעדים שצריכים לעשות לדבריו כדי שהפגיעה תהיה מינימלית.

נוויל הבהיר קודם כל שצריך לסיים את העונה גם אם זה אומר לחכות עוד חודשים רבים: "אני בטוח שזה יקרה למרות הקשיים, מתי שיהיה אפשר לחזור לשחק. נסיים את העונה הזו כשיהיה אפשר לשחק והעונה הבאה תידחה. אם אנחנו אוהבים את זה או לא, יש סיבות כלכליות בגובה 750 מיליון ליש"ט, זה סכום מדי על כף המאזניים. יש מועדונים שנקלעו לקשיים כלכליים עצומים שכם הם בזבזו את כל ההכנסות שלהם".

חלון ההעברות: "ייתכן שלא יהיה מנוס מהארכת חוזים לתקופה זמנית מאוד, אני מקווה שארגון השחקנים האנגלי יקבל את זה בלי בעיות". מעבר לכך הוסיף שלדבריו חלון ההעברות צריך לפעול החל ממאי ולהפעילו לאורך כל עונת הכדורגל הבאה: "כך נוכל לתת למועדונים אפשרות תמרון, יש קבוצות שזקוקות להרבה מאוד כסף".

פסטיבל כדורגל: " אני לא מבין את הדיבורים האלה על שחיקה או סיכון לפציעה. אני בטוח שלא נשמע את הזבל הזה כשהכדורגל יחזור. זה יהיה להיט של תשעה-עשרה משחקים בפרק זמן כה קצר. אין ברירה".

החוד של ליברפול. גארי נוויל בעד לסיים את העונה (GEOFF CADDICK/AFP via Getty Images)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי