בסיטי מאמינים: ארסנל יזמה את הפנייה לבית הדין הגבוה לספורט

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

לפי 'מירור', לאלופה היוצאת שהושעתה לשנתיים מליגת האלופות, יש מידע מקורות מהימנים על כך שהתותחנים איגדו את יתר הקבוצות, כדי לא לדחות את עונשם. במועדון הלונדוני מכחישים

(גודל טקסט)

הנושא המרכזי שמעסיק את הכדורגל האנגלי, מלבד משבר הקורונה, הוא עתידה האירופי של מנצ'סטר סיטי. כבר לפני מספר ימים דווח שהמועדונים הבכירים באנגליה עשו יד אחת נגד האלופה ואף פנו לבית הדין הגבוה לספורט (CAS) כדי לדחות את הערעור שהגישה. היום (ראשון) באנגליה מצאו מי אחראית על המהלך.

לפי 'מירור' לקבוצה ממנצ'סטר יש מקורות מהימנים כי המהלך התחיל על ידי ארסנל, ששכנעה את צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד, לסטר וולבס, ברנלי וליברפול להפעיל לחץ על CAS לא לחזור בהחלטתו. אולם הנהלת התותחנים הכחישה זאת וטוענת כי מדובר במידע שקרי.

מלבד ארסנל, במנצ'סטר סיטי יש כעס גדול על ליברפול שהצטרפה למאבק נגדה בטענה שאין לה שום אינטרס מקצועי לעשות זאת, מכיוון שהיא נמצאת מעליה בטבלה והיא כבר הבטיחה את מקומה בעונה הבאה.


מיקל ארטטה ופפ גווארדיולה. פעם חברים, היום אויבים? (Richard Sellers – EMPICS / Contributor)

כזכור אופ"א הודיעה בחודש פברואר כי אלופת אנגליה הפרה בצורה חמורה את חוקי הפייר-פליי הפיננסי ועל כן היא הושעתה משתי העונות הקרובות של ליגת האלופות – 2020/21 ו-2021/22, כשבנוסף נקנסה ב-30 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי