ג'יימי קראגר חשף: מדוע ליברפול ויתרה על ז'וזה מוריניו?

ז'וזה מוריניו, רפא בניטס
ז'וזה מוריניו, רפא בניטס | Phil Cole/Getty Images

בלם העבר סיפר שהפורטוגלי ובניטס היו המועמדים העיקריים להגיע בשנת 2004, אך ההנהלה בחרה לבסוף בספרדי: "למרות שמוריניו היה מאמן נהדר, הייתה תחושה שהוא לא יוכל להוביל אותנו להישגים"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

מאז הפרישה ממשחק, ג'יימי קראגר נהפך לאחד הפרשנים הבכירים של רשת 'סקיי ספורט' ולא מעט פעמים יוצא לנו לשמוע את דעותיו בנושאים שונים. אבל היום (ראשון) גם קראגר נהג כרוח התקופה וחשף סיפור בפודאקסט של סקיי מהעבר והסביר מדוע ליברפול, הקבוצה היחידה בה שיחק, העדיפה ללכת על רפא בניטס במקום ז'וזה מוריניו דווקא אחרי זכייתו של האחרון בליגת האלופות בפורטו בשנת 2004.

"המאמן ג'רארד הוייה סיים את תפקידו והמנכ"ל ריק פרי ראיין את רפא בניטס בשלב כלשהו. הוא עדכן את השחקנים הבכירים בקבוצה איפה הדברים עומדים ובנוסף גם טען שז'וזה מוריניו מועמד. ידעתי הרבה יותר על בניטס מאשר על מוריניו בגלל שהוא אימן בכדורגל הספרדי".

"לפי דעתי מוריניו לא היה יכול לאמן את ליברפול בגלל דרך העבודה שלו, בה הוא לעיתים מסתכל על עצמו. למרות שהוא היה מאמן נהדר, הייתה תחושה במועדון ואפילו מצד השחקנים שהוא לא יכולים להביא את ליברפול להישגים".


רפא בניטס. האם בליברפול בחרו נכון? (Gettyimages)

קשה לומר בדיעבד איך הייתה נראית ליברפול אם מוריניו היה מגיע אליה במקום בניטס. זה נכון שהמנג'ר הספרדי הוביל את המייטיירדס להישגים נאים בליגת האלופות, אבל באליפות לא זכה מאז 2004. לעומתו מוריניו, שנחשב לתקופה לא קצרה למאמן הטוב בעולם, הוביל את צ'לסי לשתי אליפויות רצופות ב-2005 וב-2006 ועוד אחת ב-2015. אין שכיום לא מעט אנשים בליברפול היו נוהגים אחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי