"לאנשים יהיה הרבה פחות כסף, כך שמחירי הכרטיסים יצנחו"

פפ גווארדיולה, קרלו אנצ'לוטי
פפ גווארדיולה, קרלו אנצ'לוטי | Michael Regan/Getty Images

קרלו אנצ'לוטי, מנג'ר אברטון, התייחס למשבר הכלכלי הצפוי בעקבות התפשטות נגיף הקורונה: "הליגות שנשענות על כסף מזכויות שידור ייאלצו להסתדר עם הרבה פחות. שחקנים ומאמנים ירוויחו פחות"

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)

בזמן שהספורט העולמי מושבת מפעילות עד להודעה חדשה בשל התפשטות נגיף הקורונה, קרלו אנצ'לוטי, מנג'ר אברטון, התראיין באיטליה והבהיר: "מה שחשוב עכשיו זה להילחם בווירוס בצורה יעילה. לגבי הכדורגל, הרעיון הראשוני היה לחזור לשחק במהלך חודש מאי, אבל אני בספק אם זה יקרה".

אנצ'לוטי התייחס לשינוי הכלכלי שהענף צפוי לעבור והזהיר: "הליגות שנשענות על כסף מזכויות שידור ייאלצו להסתדר עם הרבה פחות. שחקנים ומאמנים ירוויחו פחות, גם מחירי הכרטיסים יצנחו כי לאנשים יהיה פחות כסף. הכלכלה העולמית תשתנה בכל רמה ועלינו להיות מוכנים ועורכים לכך".

למרות הנזק הכלכלי הכבד, אנצ'לוטי הבהיר: "כיום העדיפות היא בריאות הציבור ועצירת המגיפה. כל השאר משני. מתי הליגה תחזור והאם היא תסתיים – כרגע זה לא חשוב. זה הדבר האחרון שאני חושב עליו".

על כך ששחקנים נדרשים לבוא לקראת המועדונים אמר בקצרה אנ'לוטי: "אני שומע וקורא על קיצוץ משכורות והשעיית תשלומים – אלה פתרונות מיושנים שעבר זמנם".

קרלו אנצ'לוטי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי