גונדואן: "אימונים? כדורגל? אני חושש לצאת להליכה ברחוב"

אילקאי גונדואן חוגג
אילקאי גונדואן חוגג | Michael Regan/Getty Images

קשר מנצ'סטר סיטי הודה: "לא קל לי עם הסיטואציה, קשה לי לתפוס שהמצב הזה אמיתי". וגם: איך הוא שומר על עצמו מבחינה פיזית ומה דעתו על כך שקבוצתו אמורה לשוב בסוף אפריל לאימונים

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט במהירות. יותר מ-650,000 אנשים ברחבי העולם נדבקו במחלה וכ-30,000 מתוכם לא שרדו. מי שמודאג מאוד מהווירוס, שהשבית כמעט את כל הספורט העולמי עד להודעה חדשה, הוא אילקאיי גונדואן, קשר מנצ'סטר סיטי ונבחרת גרמניה, שהבהיר בשיחה עם עיתונאים במולדתו: "אני חושש לצאת להליכה ברחוב".

בוריס ג'ונסון, ראש ממשלת ברטיניה, שנדבק בעצמו בנגיף – הזהיר את אזרחי הממלכה שהמצב יהיה הרבה יותר גרוע לפני שיהיה הרבה יותר טוב. "ממש לא קל לי עם הסיטואציה הזו", סיפר גונדואן המודאג שנשאר בשלב זה במנצ'סטר: "אני חייב להודות שזה ממש-ממש לא פשוט. אנחנו נמצאים בעיצומו של מצב יוצא דופן, מצב שקשה לי לתפוס שהוא באמת מתרחש. חזרה לאימונים בסוף חודש אפריל? מתי הפרמיירליג תחזור לפעילות? כל זה זה נשמע כרגע לא מציאותי, כך שאני אפילו לא מסוגל לדמיין את זה קורה".

איך הוא שומר על עצמו מבחינה פיזית בזמן הפגרה: "אני מתאמן בחדר הכושר עם לירוי סאנה. חדר הכושר אמנם סגור, אך לנו יש אישור מיוחד להשתמש בו. אנחנו משתדלים לשמור על עצמנו מבחינה פיזית ככל הניתן". נכון לאתמול, מספר החולים בבריטניה עמד על 17,089 בעוד ומספר המתים על 1,019, אולם בממלכה סבורים שזו רק ההתחלה ומצפים ששיא המגיפה יגיע בשבועות הקרובים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי