הפיתרון? באנגליה שוקלים לסיים את העונה באזור מבודד ובדלתיים סגורות

יורגן קלופ, מוחמד סלאח
יורגן קלופ, מוחמד סלאח | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

לפי "אינדפנדט", כדי להתגבר על הקורונה, הפרמיירליג תשוחק במתכונת מונדיאל - ביוני-יולי באזור מיוחד בלונדון והרחק מהמשפחות. הבעיה הנה בעיקר לוגיסטית, וגם: מה יקרה אם שחקן ייפצע?

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
ברחבי עולם הכדורגל מצפים בכיליון עיניים להתגבר על התפשטות נגיף הקורונה ולחזור לשגרה אך בינתיים זה לא קורה. אף אחד לא באמת יודע להגיד מתי יחזרו הליגות הגדולות וגם לא מוכנים להתחייב על השלמת העונה כסדרה, לדאבונם הרב של אוהדי ליברפול למשל שמחכים להבטחת האליפות ההיסטורית לאחר 30 שנה. לפי "אינדפנדט" הבריטי, בפרמיירליג שוקלים רעיון חדש.
 
 
הפרמיירליג עובדת על תוכנית מיוחדת בה יהיה אפשר להשלים את הליגה כסדרה במתכונת מונדיאל באזור מבודד בלונדון במהלך חודשים יוני-יולי. הגופים השונים דיברו במהלך השבוע על רעיונות כאשר משחקים ללא קהל נראים עדיין כפתרון הסביר ביותר, אך לאחרונה הרעיון המדבר על משחקים באזור כללי ומבודד הולך וצובר תאוצה.
 
 
חוזי השידור העצומים והדאגות הכספיות הגבירו את הלחץ על המועדונים להשלים את העונה בתקווה שזה יהיה גם "מגה-אירוע" בטלוויזיה. למקור נאמר כי כל 92 משחקי הליגה יושלמו, כמה מהם בכל יום בחודשי הקיץ.


שחקני החוד של ליברפול חוגגים (GEOFF CADDICK/AFP via Getty Images)

 

להשלמת המשימה נדרשת בין היתר יכולת המועדונים וצוות העובדים ליצור הפרדה מוחלטת במלונות, הרחק ממשפחות השחקנים, ממש כמו במונדיאל והסגר וכמובן להפחית את סיכון ההידבקות בנגיף הקורונה, כי אפילו מקרה אחד חיובי של הידבקות עשוי לפגוע בתוכנית הגדולה. בכל מקרה הרעיון עדיין טעון ברמה הלוגיסטית, שכן יש צורך להגביל לבסיס סגור גם את כל יתר שאר בעלי התפקידים כמו צלמים וצוותי שידור נחוצים.
 
 
"לאן שחקן שנפצע למשל יילך לאחר מכן? לבתי החולים יהיו חששות הרבה יותר גדולים. הפרמיירליג תצטרך בית חולים פרטי משלה". מנגד בממלכה רואים בחזרת הכדורגל, אירוע תרבותי גדול שייחשב כצעד משמעותי בדרך לחזרה לשגרה ודחיפה פסיכולוגית גדולה לאומה כולה. מגרשי קרקע יהוו את מתחם האימונים ולא אצטדיונים.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי