היריב הקשה ביותר, רגעי השיא וגם עקיצה לקראגר: ואן דייק ענה לשאלות הגולשים

וירג'יל ואן דייק
וירג'יל ואן דייק | Clive Brunskill/Getty Images

הבלם ההולנדי של ליברפול הפגין הרבה חוש הומור בשיחות עם האוהדים בטוויטר ולגבי רגע השיא העונה שלח רמז עבה: זה עוד יגיע. וגם: איך הרגיש כשקיבל את פרס שחקן השנה של אופ"א

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

וירג'יל ואן דייק, שחקן הרכש היקר בהיסטוריה של ליברפול, עמד בציפיות מהרגע הראשון. רבים רואים בו כבלם הטוב בעולם וזה ששינה במידה ניכרת את הקבוצה של יורגן קלופ. הבלם ידוע לא רק ביכולת הנפלאה שלו אלא גם בחוש ההומור שלו. בשעות הערב המאוחרות אתמול (שלישי) הוא הזמין את הגולשים לשאול אותו שאלות וסקר את הקריירה שלו, לא לפני ששלח עקיצה עסיסית. אגב, אחד האוהדים כתב לו בציניות: "איך זה מרגיש לדעת שבחיים לא תהיה טוב יותר מסרחיו ראמוס" והבלם התעלם באלגנטיות.

ואן דייק ציין את הרגעים הגדולים בקריירה: "היו כמה רגעים. הבכורה שלי כשחקן מקצועני, הופעת הבכורה שלי בנבחרת הולנד וכמובן הזכייה בליגת האלופות במדריד". על כך שנבחר לשחקן השנה של אופ"א אמר: "רגע סוריאליסטי שאני גאה בו, תמיד אזכור את זה". כשהוא שומע את המנון ליגת האלופות זה: "מיוחד, לפתע יש לי עור ברווז".

ג'יימי קראגר, אגדה בליברפול, שאל אותו מי היה האליל שלו והבלם ענק בצחוק: "וואה, שאלה קשה, אני חושב ש..סמי היפיה". כמובן שהבלם הפיני שיתף פעולה עם קראגר במשך לא מעט שנים באנפילד. קשר ליברפול ג'יאורג'יניו ויינאלדום שאל אותו איך מצב הכושר שלו כרגע והבלם ענה: "הכל מעולה אחי, אהיה מוכן ומזומן ברגע שנחזור לשחק כבר!".


ואן דייק מול מסי. בחר בו ליריב הקשה ביותר (Michael Regan/Getty Images)

היריב הקשה ביותר: "יש הרבה חלוצים טובים אבל כנראה שזה ליאו מסי". הוא ציין בנוסף גם את סרחיו אגוארו. כשנשאל באיזה עמדה היה רוצה לשחק אם לא בלם – בחר בעמדה מספר 10. מנגד, כשנשאל על הפרטנר הטוב ביותר שלו בהגנה בחר בג'ו גומז על חשבונו של מתייס דה ליכט חברו לנבחרת.

המשמעות של להיות קפטן נבחרת הולנד: "גאווה שאי אפשר להסביר. לא יכול לחכות כבר לטורניר היורו". כשנשאל האם הוא הרקדן הטוב בחדר ההלבשה אמר: "אני לא יודע מי הטוב ביותר אבל ללא ספק אני הגרוע ביותר" (לגבי ליברפול).

כשנשאל על רגע השיא שלו העונה ענה בסמיילי עם עיניים כשהכוונה היא כמובן לאליפות הצפויה כשהליגה תחודש. לגבי השער החשוב ביותר שלו, הוא אמר שזה היה מרגש לכבוש בהופעת הבכורה שלו בליברפול בדרבי נגד אברטון באנפילד, אבל שהוא בוחר את השער העונה נגד מנצ'סטר יונייטד. טרנט אלכסנדר ארנולד הוא כמובן זה שבועט את המצבים הנייחים אך כשואן דייק נשאל מי הטוב מביניהם אמר: "בואו נראה".

על תקופתו בסלטיק: "אני מאוד גאה בפרק שלי שם, השגנו הצלחות ושיתפתי פעולה עם הרבה מאוד שחקנים ברמה גבוהה אבל אם עליי לבחור אחד אז זה יהיה סטפן יוהאנסן.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי