דה בריינה: "קשה לי בבית, אמרתי לאשתי שאאריך את הקריירה"

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

כוכב מנצ'סטר סיטי ונבחרת בלגיה שיתף את עוקביו ברשתות על החשש שילדיו חלו בקורונה וכי התקופה הממושכת מבלי לצאת הובילה אותו לתובנה: "זה הזמן שלי לשחק כדורגל, מתכוון להמשיך שנתיים יותר משתכננתי"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

ההשלכות הקשות וההשפעות השליליות בעקבות התפרצות נגיף הקורונה והשבתת העולם בשבועות האחרונים עוד יתנו את אותותיהן גם בטווח הרחוק, אבל מי שהיום (רביעי) סיפק בשורה די משמחת, הכל כמובן יחסי, הוא כוכב מנצ'סטר סיטי ונבחרת בלגיה, קווין דה בריינה.

דה בריינה, שבקיץ הקרוב יחגוג את יום הולדתו ה-29, רושם עונת שיא. אמנם באליפות הוא לא יזכה בין אם עונת 2019/20 הפרמיירליג תבוטל או שלא, אבל ב-26 הופעות שרשם העונה הוא בישל 17 שערים (שיא ליגה) וכבש שמונה שערים נוספים, הוא כמובן משחק תפקיד מרכזי בהצלחת הקבוצה בליגת האלופות, היא ניצחה את ריאל מדריד 1:2 בברנבאו במשחק הראשון ביניהן בשמינית הגמר, וכעת הגיעה מצדו הצהרה שהובילה להמון חיוכים במנצ'סטר ובבלגיה בתקופה לא פשוטה זו.

בסשן שאלות ותשובות עם עוקביו באינסטגרם, בו נטלו חלק גם חבריו הטובים רומלו לוקאקו ואקסל ויטסל, הוא סיפר שהבידוד הביתי בשבועות האחרונים הוביל לכך שהוא החליט להאריך את הקריירה בשנתיים נוספות: "אמרתי לאשתי שאני מתכוון לשחק יותר משתכננתי. אחרי הבידוד הביתי והתקופה הזו, אני פשוט לא יכול יותר להישאר בבית. אמרתי לאשתי שאני מתכוון לשחק עוד שנתיים יותר משתכננתי. זה זמן שצריך לנצל כדי לשחק כדורגל, אני כל כך מתגעגע למשחק וזה קשה לי מאוד לא לשחק. אנחנו לא חשובים כרגע והכדורגל בכלל לא חשוב כרגע, עם כמה שאנשים אוהבים כדורגל מה שחשוב כרגע זה שתישארו בבתים".


דה בריינה. נהנה ממנו עוד שנתיים (LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images)

דה בריינה גם סיפר כיצד הוא מעביר את הזמן בבית: "כבר שבועיים שאנחנו בבית. הילדים שלי היו קצת חולים והיה חשש, אבל הם בסדר גמור עכשיו – זה לקח שמונה או תשעה ימים ואנחנו לא יודעים (אם הם חלו בקורונה), אבל מזל שעכשיו הם בסדר. שואלים אותי גם למה אני במנצ'סטר ולא בבלגיה וזה פשוט: נכנסתי לבידוד בבית שלי באנגליה כי כאן אנחנו גרים ואני עם אשתי והילדים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי