הפנים לממלכה? שלוש קבוצות מהפרמיירליג בעקבות חאמס רודריגס

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Denis Doyle/Getty Images

ארסנל, אברטון ו-וולבס מעוניינות בקשר נבחרת קולומביה, שלא ממש נספר על ידי זינדין זידאן ועשוי להימכר בקיץ שנה לפני תום חוזהו בריאל מדריד

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

שש שנים לאחר שסיים כמלך שערי מונדיאל 2014, חאמס רודריגס בוודאי ציפה שהקריירה שלו תהיה במקום אחר. הקשר, שיחגוג בקרוב את יום הולדתו ה-29, רשם העונה שבע הופעות ליגה בלבד במדי ריאל מדריד ולא מן הנמנע שדרכו בבירת ספרד תסתיים בקיץ הקרוב. אם לא די במיעוט הדקות של הקולומביאני קיבל עד כה מהמאמן זינדין זידאן, לשורות הבלאנקוס אמור לשוב בקיץ מרטין אודגור הנורבגי שמשחק פחות או יותר על המשבצת שלו.

לפי דיווח שפורסם בתקשורת הספרדית, חאמס, שבוודאי יעדיף לעזוב למקום בו יקבל דקות משחק ויוכל להחיות מחדש את הקריירה שלו, ממשיך לעורר עניין רב באנגליה. בעבר, כזכור, הקשר חוזר נמרצות על ידי מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי. הפעם, בעקבות הירידה בערכו ובמעמדו, ארסנל, אברטון ו-וולבס מהפרמיירליג הן הקבוצות שמעוניינות לצרף את שחקן נבחרת קולומביה, לו חוזה עד יוני 2021 בשורות ריאל מדריד.

ריאל מדריד, כך על פי אותו דיווח, לא תהסס למכור את חאמס, שחזר בקיץ מהשאלה בת שנתיים בבאיירן מינכן וכאמור לא ממש נספר עד כה על ידי זינדין זידאן. באשר למתעניינות: ארסנל רואה בו מחליף אפשרי למסוט אוזיל, אברטון מאמינה שיחסיו הנהדרים עם המנג'ר קרלו אנצ'לוטי יסללו את דרכו לליברפול ואילו וולבס הצנועה תנסה לנצל את קשריה עם סוכנו ז'ורז'ה מנדס. מי תזכה בשירותיו? ימים יגידו.   

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי