בכייה לדורות? כך צ'לסי פספסה את אליסון והחתימה את קפה

אליסון
אליסון | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

לפי 'אתלטיק' השוער הברזילאי רצה לעבור לבלוז, שקיוו באותה תקופה להשאיר את טיבו קורטואה. ליברפול ניצלה זאת וחטפה את השוער מרומא תמורת 67 מיליון יורו

קבוצות: ליברפול צ'לסי
(גודל טקסט)

בקיץ 2018 נרכשו שני השוערים היקרים ביותר בתולדות המשחק – אליסון הצטרף לליברפול תמורת 67 מיליון ליש"ט ב-19 ביולי וב-9 באוגוסט קפה עבר לצ'לסי מאתלטיק בילבאו תמורת 72 מיליון ליש"ט. הסוף כבר ידוע מראש, אליסון נחשב בעיני רבים לשוער הטוב בעולם, בעוד הספרדי הפך לאכזבה גדולה ואף ירד לספסל של למפארד בחודשים האחרונים. ואם אוהדי צ'לסי מרגישים רגע כבר עכשיו, באנגליה כעת חושפים שהבלוז ניסו גם הם לצרף את השוער הברזילאי.

לפי הדיווחים באתלטיק אליסון שזכה להתעניינות מאוד רצה לעבור לצ'לסי, אך במקביל הבלוז היו נחושים להשאיר את טיבו קורטואה שנה נוספת ולכן לא מיהרו להגיש הצעה. ליברפול שרשמה חודשיים קודם לכן הפסד בגמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד אחרי מופע אימים של לוריס קאריוס, קפצה על המציאה והחתימה את אליסון והשאר היסטוריה.

מאז שאליסון הצטרף לליברפול, ההגנה של יורגן קלופ הפכה לטובה ביותר בפרמיירליג, בשתי העונות של השוער הברזילאי ספג 33 שערים ב-58 הופעות, שמר על שער נקי במשך 33 משחקים ועזר לקבוצתו לזכות בליגת האלופות ואם משבר הקורונה לא יחמיר, גם לאליפות היסטורית בפרמיירליג.

מנגד, קפה אמנם זכה בליגת האירופית עם צ'לסי, אבל בפרמיירליג ספג 71 שערים ב-61 משחקים ושמר על רשת נקייה 20 פעמים בלבד. אין ספק שאם שצ'לסי מתחרט על הטעות הכפולה עד היום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי