בפרמיירליג הועלה רעיון: לסיים את העונה הנוכחית בסין

ברונו פרננדש, ברנרדו סילבה
ברונו פרננדש, ברנרדו סילבה | Laurence Griffiths/Getty Images

לקראת ועידה נוספת שתיערך היום, ראשי המועדונים באנגליה נואשים למצוא פיתרון להשלמת העונה וגם מעבר לאסיה עלה על הפרק לפי הדיווחים: "ישחטו אותנו אם נעשה את זה"

(גודל טקסט)

ראשי הפרמיירליג יקיימו היום (שישי) שיחת וידאו נוספת כשהם מקווים למצוא את הפיתרון להשלמת העונה הנוכחית, בצל הדאגה הגדולה מכך שנגיף הקורונה לא יאפשר להחזיר את הכדורגל למגרשים בתקופה הקרובה. על פי דיווח ב"אתלטיק", עוד לפני הוועידה שתיערך בשעות אחר הצהריים, אחד המועדונים העלה רעיון קיצוני – לסיים את העונה בסין, שהראתה סימני התאוששות מאז שהמגיפה פרצה בה.

ההצעה מתבססת על בחינת התפשטותה של המגיפה באנגליה ובדיקה באילו אזורים בריאות השחקנים תהיה מובטחת והאם התשתיות בהם יאפשרו את חידוש המשחקים. מניע נוסף לרעיון, הוא הורדת לחץ משירותי הבריאות המקומיים והיכולת לפנות את האצטדיונים לטובת הרשויות המקומיות, כאשר ב"דיילי מייל" טוענים כי שני המועדונים ממנצ'סטר, סיטי ויונייטד, יחד עם צ'לסי, נמצאים במגעים עם שירותי הבריאות ועם הפרמיירליג במטרה להפוך את האצטדיונים שלהן למרכזי טיפול בחולים.

יחד עם זאת, רעיון המעבר לסין נחשב מופרך במיוחד בעיני רוב מנהלי הקבוצות, שצפויים לשוחח היום גם בנוגע לחוסר היכולת שלהם להגיע להסכמי קיצוץ בשכר השחקנים עד כה. "המדינה שממשיכה לעלות בהצעות היא סין. זה פשוט לא נראה הגיוני בשום צורה. זה רעיון מטורף ואני חושב שהוא יידחה על הסף. אנשים ישחטו אותנו אם נעביר את הפרמיירליג למקום אחר בעולם עכשיו. לאחרונה האשימו אותנו בכך שאנחנו 'בבועה', ואני מתחיל להבין למה", כך צוטט מנכ"ל של אחד המועדונים ב"אתלטיק".

אחד הרעיונות שעלו מוקדם יותר השבוע דיבר על טורניר בסגנון מונדיאל במדינה ניטרלית, כשהמשחקים יתקיימו בדלתיים סגורות והשחקנים ישהו בבתי מלון, מה שלא נראה בר הוצאה לפועל. כך או כך, הליגה האנגלית מושבתת עד ה-30 באפריל וכבר עכשיו ניתן להבין שאין זה ריאלי לחשוב על חזרה לפעילות במועד זה, אך בינתיים, מקבלי ההחלטות בפרמיירליג נואשים למצוא פיתרון להשלמת העונה, שכן הליגה צפויה לספוג הפסד של כ-762 מיליון ליש"ט מזכויות שידור בלבד במקרה שהעונה תבוטל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי