שם פס על ההנחיות: קייל ווקר ערך מסיבת מין סוערת בביתו

ברנרדו סילבה, קייל ווקר, ריאד מאחרז
ברנרדו סילבה, קייל ווקר, ריאד מאחרז | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

שערורייה באנגליה. למרות הסגר, מגן מנצ'סטר סיטי חגג עם שתי נשים וחבר בביתו והוא צפוי להיקנס. גורם במועדון: "הוא הגיע לתחתית, פפ זועם ובצדק". אחת הבנות סיפרה: "הוא ניסה להצניע את היותו כדורגלן"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
משבר הקורונה? הצחקתם את קייל ווקר ממנצ'סטר סיטי, שהתעלם מההנחיות של משרד הבריאות ועורר סערה בבריטניה. לפי דיווח שפורסם הבוקר (ראשון) ב'סאן' האנגלי, מגן נבחרת אנגליה ערך מסיבת סקס סוערת בביתו. "הוא הגיע לתחתית של התחתית. פפ גווארדיולה זועם ובצדק", אמר גורם במועדון.

על פי הדיווח, בו צוטטה אחת מהנשים שבילתה במסיבה, ווקר הזמין שתי נערות ליווי (כל אחת מהן קיבלה 2,200 ליש"ט) וחבר נוסף לביתו, שם הארבעה חגגו במשך שלוש שעות. כל זה התרחש יממה אחת לפני שהמגן פנה באופן פומבי לאוהדים וביקש מהם להישאר בבית ולהישמע להנחיות.

במנצ'סטר סיטי כמובן רותחים על ווקר, שאמור לשמש דוגמא עבור האוהדים הרבים שנאלצים להישאר בבית במטרה למנוע את התפשטות המגיפה. בעקבות התנהגותו, המגן צפוי לספוג קנס כספי גבוה בשל הפרת נהלי הבטיחות והבריאות שקיבלו שחקנים לפני היציאה לפגרת הקורונה.

"קיבלתי הודעה מהבוס שלי, שאמר לי שהגיעה הזמנה ברופיל גבוה", כך סיפרה לואיס מקנמרה בת ה-21, סטודנטית באוניברסיטת מנצ'סטר ואם חד הורית שהייתה אחת משתי הבנות שהוזמנו למסיבה של ווקר. "קייל הציג את עצמו בשם 'קאי' וניסה להצניע את העובדה שהוא שחקן כדורגל", הוסיפה. 

ב"דיילי מייל" שוחחו עם קייל ווקר והביאו את תגובתו הראשונה לסיפור: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו כדי להתנצל על מעשיי בשבוע האחרון. אני מבין את הכוח שיש לי ככדורגלן מקצועי ואת האחריות שיש לעבודה הזו ואת היותי אמור לשמש מודל לחיקוי. אני רוצה להתנצל בפני המשפחה, החברים, המועדון והאוהדים שאכזבתי".

 
 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי