Sport1 Banner

"ארסנל חייבת לשמור על אובמיאנג בכל מחיר"

פייר אמריק אובמיאנג חוגג
פייר אמריק אובמיאנג | IAN KINGTON/AFP via Getty Images

בקארי סאנייה, מגן העבר של התותחנים, חושש שמקרה ואן פרסי יחזור: "הוא החלוץ הטוב בליגה, שחקן ברמתו יעלה 150 מיליון ליש"ט. אם הוא יעזוב לא יהיה אפשר לבנות משהו חדש". חוזהו מסתיים, כזכור, ב-2021

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

הוא הגיע לארסנל בחלון ההעברות בחורף 2018 ודי במהרה הפך לשחקן הטוב ביותר בקבוצה. כעת, אחרי קצת יותר משנתיים באנגליה, בתותחנים חוששים מאוד מכך שפייר-אמריק אובמיאנג ייפרד מהקבוצה בקיץ. ברצלונה היא כמובן מהקבוצות שסומנו כאלו שיכולות לצרפו. החלוץ מגאבון מחזיק בחוזה עד ל-2021 אך לא רוצה להישאר בקבוצה ש(כנראה) לא תשחק בליגת האלופות. מי שמרגיש תחושת דז'ה-וו הוא מגן העבר של התותחנים, בקארי סאנייה שהתראיין בנושא.

סאנייה אמר: "אסור לארסנל לוותר עליו, אחרת היא לא תוכל לבנות משהו חדש. חלוץ ברמה שלו יעלה 150 מיליון ליש"ט בשוק של היום, אז פשוט עליה לעשות הכל, אפילו לתת לו עוד 50 מיליון ליש"ט כדי להשאירו". אובמיאנג כבש עד עתה 61 שערים ב-97 הופעות, מספרים שלא ראו בארסנל מאז ימי תיירי הנרי העליזים, ולא לחינם הוא לובש את חולצה מספר 14.

המגן נזכר: "'אובה' הוא החלוץ הטוב ביותר בליגה. אני לא אומר את זה משום שהוא משחק בארסנל. הוא מבקיע המון שערים. זה בדיוק אותו מצב כמו שהיה עם רובין ואן פרסי וארסנל חייבת ללמוד מהמקרה העצוב הזה". כזכור בקיץ 2012 ההולנדי נמכר ליריבה הגדולה מנצ'סטר יונייטד והוביל אותה לאליפות בעונת שיא.


אובמיאנג. ארסנל תצליח לשמור עליו? (Julian Finney/Getty Images)

השינוי של החלוץ: "לפני שנה מישהו שאל אותי אם אובמיאנג ברמה עולמית, ואני עניתי שלא. יש אנשים שלא שמחו מהתשובה שלי, אבל אני חושב שהיה לו פוטנציאל להיות טוב יותר וקטלני ליד הרחבה. שנה לאחר מכן זה קרה. בכל פעם שהוא מול השער הוא מבקיע".

בעונת הבכורה שלו בקבוצה, ארסנל סיימה במקום השישי. אם אשתקד, תחת המאמן אונאי אמרי, עוד שררה אופטמיות לאחר שהכרטיס לליגת האלופות הוחמץ די ברגע האחרון אך התותחנים העפילו עד לגמר הליגה האירופית, הרי שהעונה המצב קשה. ארסנל סיימה את דרכה באירופה בשלב מוקדם ובליגה היא מדורגת רק תשיעית במרחק שמונה נקודות מליגת האלופות.

עוד באותו נושא: פייר-אמריק אובמיאנג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי