עולם הכדורגל מחזק את פפ: "המחשבות והתפילות איתך"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Michael Regan/Getty Images

מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד, ארסנל ורבים אחרים השתתפו בצערו של מנג'ר מנצ'סטר סיטי, שאימו מתה בגיל 82 לאחר מאבק בנגיף הקורונה

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

דולורס סאלה, אמו של פפ גווארדיולה, מתה היום (שני) לאחר שנאבקה בימים האחרונים בווירוס הקורונה. לאחר שמנצ'סטר סיטי בישרה על כך רשמית, התגובות התומכות מעולם הכדורגל לא איחרו להגיע. "כולם במועדון עצובים לשמוע את הבשורה האיומה הזו. אנו שולחים את תנחומינו הלבביים לפפ ולמשפחתו", נמסר מהיריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד.

הכוכב של יונייטד, מרקוס ראשפורד, הסתפק במילה אחת: "תנחומיי". גם אברטון תמכה במנג'ר הספרדי של מנצ'סטר סיטי: "כולם באברטון שולחים את תנחומיהם העמוקים ביותר לפפ ולמשפחתו בתקופה העצובה הזו". מאמן נוטינגהאם פרוסט כריס סאטון: "זה כל כך עצוב. המחשבות והתפילות שלי עם פפ ובני משפחתו".

בהודעה רשמית מטעם ארסנל נכתב: "חדשות קורעות לב. אנחנו עצובים לשמוע על כך ושולחים את אהבתנו וכוחנו לפפ ולמשפחתו במהלך התקופה הקשה הזו". שחקן העבר ריו פרדינננד: "שולח את אהבתי ותנחומיי לפפ ולמשפחתו".

גארי ליניקר: "אני ממש מצטער לשמוע שאמו של פפ גווארדיולה הלכה לעולמה. המחשבות איתו ועם משפחתו. זה כל כך עצוב". מריאל מדריד נמסר: "ריאל מדריד מביעה את צערה העמוק על מותה של דולורס סאלה קאריו, אמו של פפ גווארדיולה. המועדון שולח תנחומים למשפחתה והיקרים לה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי