חזרה בה: ליברפול לא תוציא את עובדי המועדון לחל"ת

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

הלחץ עשה את שלו: מוליכת הפרמיירליג התחרטה והודיעה על כך באתר הרשמי: "אנחנו מאמינים שהגענו למסקנה שגויה בשבוע שעבר ואנחנו באמת מצטערים על כך"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול לא עמדה בלחץ התקשורתי: לאחר שחטפה ביקורות מכל עבר, מוליכת הפרמיירליג החליטה לחזור בה מההחלטה להוציא את עובדי המועדון לחל"ת, דרך הודעה של מנכ"ל המועדון פטר מור: "אנחנו מאמינים שהגענו למסקנה שגויה בשבוע שעבר כשהודענו על כוונתנו להוציא את העובדים לחל"ת ואנחנו באמת מצטערים על כך".

"כוונותינו היו, ועדיין להבטיח כי כל העובדים יקבלו הגנה רבה ככל האפשר בנושא ההכנסות בתקופה קשה זו. לפיכך אנחנו מחויבים למצוא דרכים חלופיות לפעול בתקופה שבה לא נערכים משחקי כדורגל".

"אך ברוח השקיפות גם עלינו להיות ברורים. למרות שהיינו במצב כלכלי בריא לפני המשבר הזה, הכנסותינו הושבתו ועם זאת ההוצאות עדיין נותרו. כמו כמעט כמו כל מגזר בחברה, יש אי וודאות ודאגה רבה לגבי הווה והעתיד שלנו".

"אני עוסקים בתהליכים של בחינת האמצעים הנמצאים בתחום שלנו כדי להקטין את הנזק הבלתי נמנע. אנו מנצלים את ההזדמנות להודות לאנשים המדהימים הרבים במועדון שלנו, בכל התפקידים אשר מחויבים לעזור לנו למרות המורכבויות הבלתי צפויות בתעשייה שלנו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי