ג'ון ארנה ריסה ובתו היו מעורבים בתאונת דרכים

ג'ון ארנה ריסה, יורגן קלופ
ג'ון ארנה ריסה, יורגן קלופ | John Powell / Contributor

מגן ליברפול לשעבר נאלץ לסטות מהכביש, התנגש במעקה בטיחות והובהל לבית חולים בנורבגיה כשהוא ואריאנה בהכרה מלאה. סוכנו: "הם יישארו שם להשגחה"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

כדורגלן העבר ג'ון ארנה ריסה ובתו בת ה-19 אריאנה היו מעורבים בתאונת דרכים בנורבגיה, כך פורסם הבוקר (רביעי) בתקשורת האנגלית. הנורבגי בן ה-39, שהיה בדרך חזרה לעיר אלסונד, נאלץ לסטות מהכביש לפתע והתנגש במעקה בטיחות בצד הדרך. אמבולנס שהוזעק למקום הבהיל את ריסה ובתו, שהיו בהכרה מלאה, לאחד מבתי החולים בסביבה.

ארלנד בקק, סוכנו של שחקן העבר של ליברפול, סיפר: "ג'ון הסיע את אריאנה הביתה. רגע לפני שהם הגיעו, משהו בכביש גרם לו לסטות במהירות שמאלה. שניהם במצב טוב והם יישארו בבית החולים להשגחה". מהמשטרה המקומית נמסר: "יש לנו הערכה ראשונית לגבי מה הסיבה שהובילה לתאונה, אבל ראשית עלינו לשמוע מהמעורבים את הצד שלהם".

ב-2001, לאחר שלוש שנים במונאקו הצרפתית, ליברפול רכשה את ריסה תמורת ארבע מיליון ליש"ט. המגן השמאלי הנורבגי הפך במהרה לשחקן הרכב קבוע באנפילד ורגע השיא שלו הגיע בעונת 2004/05, אז הוא זכה עם הקבוצה בליגת האלופות. אחרי שבע שנים במועדון ובעקבות ירידה ביכולתו, ריסה עבר לרומא. משם הוא המשיך לפולהאם, אפואל ניקוסיה מקפריסין, דלהי דינאמוס ההודית ולבסוף חזר לאלסונד, קבוצתו נעוריו, במדיה הוא הודיע על פרישה ממשחק לפני כארבע כשהוא בן 35.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי