קני דלגליש אושפז בבית החולים לאחר שנדבק בווירוס הקורונה

קני דלגליש
קני דלגליש | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

משפחתו של אגדת העבר של ליברפול הודיעה שביקר בבית החולים כדי לטפל בזיהום ונמצא חיובי בבדיקה, למרות שלא הראה את התסמינים: "סר קני בחר להתבודד מרצונו לזמן ארוך יותר מהתקופה המומלצת"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

אין ויכוח שאוהדי ליברפול הם המתוסכלים ביותר, מהתפשטות נגיף הקורונה. מעבר לאי הוודאות אם הם יזכו באליפות ראשונה אחרי 30 שנה, היום (שישי) פורסם ששחקן ומאמן העבר של הקבוצה, קני דלגליש, אושפז השבוע בבית החולים לאחר שנדבק בווירוס.

משפחתו של דלגליש פרסמה זאת דרך האתר הרשמי של ליברפול: "סר קני אושפז בבית החולים ביום רביעי, ה-8 באפריל, כדי לטפל בזיהום כאשר נדרש לקבל אנטיביוטיקה תוך ורידית. בהתאם לנהלים הנוכחיים הוא נבדק גם אם הוא חולה בקורונה ולמרות שלא הראה את התסמינים, באופן בלתי צפוי התוצאות היו חיוביות".

"לפני קבלתו לבית החולים, סר קני בחר להתבודד מרצונו במשך זמן ארוך יותר מהתקופה המומלצת יחד עם משפחתו. הוא מפציר מכולם לעקוב אחרי הוראות הממשלה והנחיות המומחים הרלוונטיים בשבועות הקרובים. הוא מצפה להיות בבית בקרוב. אנו נספק עדכונים נוספים בקרוב".





קני דלגליש נחשב לאחד השחקנים והמאמנים הגדולים בתולדות ליברפול. בקבוצה שיחק במשך 13 שנה ובמהלך 515 הופעות בכל המסגרות, כבש 172 שערים. כמאמן זכה עם הקבוצה בשלוש אליפויות כולל האחרונה בעונת 1989/90 והוביל אותה לעוד שני גביעים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי