Sport1 Banner

נשיא ההתאחדות ביקר את ארסנל והמליץ לאובמיאנג לעזוב

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | Justin Setterfield/Getty Images

אלן מונונגנגוי, האיש החזק ביותר בכדורגל הגבוני, סבור שכוכב הנבחרת צריך להתקדם למקום תחרותי יותר: "אם פייר יכול להשיג לעצמו חוזה במועדון גדול יותר, הוא צריך ללכת על זה"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

בעיצומה של מגיפת הקורונה, שהובילה לעצירת שגרת החיים כמעט בכל מדינה בעולם, נשיא ההתאחדות של גבון, מולדתו של פייר אמריק אובמיאנג, החליט שזה הזמן הנכון להמליץ לחלוץ לעזוב את ארסנל. "אובמיאנג הוא שחקן ברמה הכי גבוהה בעולם, אבל כדורגל הוא ספורט קבוצתי ומהבחינה הזו ארסנל ממשיכה להיכשל, הרי היא לא זוכה בשום דבר", כך הבהיר אלן מונונגנגוי, כאמור האיש החזק ביותר בכדורגל הגבוני.

כידוע, אובמיאנג יסיים את חוזהו בקיץ 2021 וארסנל חוששת לאבד את החלוץ המצטיין שלה, ומנסה להשאיר אותו בכל מחיר. "אני לא רוצה לומר שארסנל היא לא קבוצה שאפתנית, אבל אין לה מטרות גבוהות כמו מועדונים אחרים בכל הנוגע לזירה האירופית", הוסיף מונונגנגוי. "אם פייר יכול להשיג לעצמו חוזה במועדון תחרותי יותר, הוא בהחלט יצליח להשתלב שם ואין לי ספק שהוא ימצא את מקומו. מבחינה אישית, כולנו רואים אותו כאחד השחקנים הטובים בעולם. הוא צריך להמשיך לעבוד קשה במטרה למשוך את תשומת הלב של המועדונים הגדולים והשאפתניים ביותר באירופה".

עוד באותו נושא: פייר-אמריק אובמיאנג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי