דיווח: טוטנהאם תמכור את הארי קיין ב-200 מיליון ליש"ט

הארי קיין
הארי קיין | Adam Davy - PA Images / Contributor

אחרי שמלך שערי הקבוצה הביע את דעתו בניגוד לאינטרסים של המועדון ובעקבות המצוקה הכלכלית, ב'דיילי מייל' טוענים שהבעלים דניאל לוי הבהיר כי החלוץ רשאי לעזוב בקיץ תמורת הסכום הנכון

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

האם הארי קיין עומד לעזוב את טוטנהאם? לפי דיווח שפורסם הבוקר (ראשון) באנגליה, הבעלים דניאל לוי הבהיר כי הוא יסכים למכור את החלוץ בקיץ הקרוב תמורת 200 מיליון ליש"ט, כאשר מי שמוזכרות כמועמדות לצרפו הן ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד. על פי הפרסום, התרנגולים חוששים יותר מכל מועדון אחר בפרמיירליג מההשלכות הכלכליות של משבר הקורונה ובעקבות כך הם יוותרו על הנכס הכי גדול שלהם, שהבקיע 136 שערים ב-198 הופעות במדי הקבוצה בפרמיירליג.

אם טוטנהאם תצליח למכור את קיין תמורת 200 מיליון ליש"ט (כ-228 מיליון יורו), הוא יעקוף את ניימאר (222 מיליון יורו) ויהפוך לשחקן היקר בהיסטוריה. גם אם התרנגולים לא ישיגו את המחיר המבוקש, קרוב לוודאי שהחלוץ ינפץ את שיא ההעברות הבריטי – 89 מיליון ליש"ט ששילמה מנצ'סטר יונייטד עבור פול פוגבה אי שם באוגוסט 2016. קיין עצמו הוסיף לאחרונה לחרושת השמועות כאשר הבהיר כי הוא לא פוסל עזיבה. "אני אוהב את המועדון וכך זה יישאר, אבל אם ארגיש שהקבוצה לא מתקדמת בכיוון הנכון, לא אשאר בכל מחיר. אני לא יכול לענות בצורה חד משמעית. אני שחקן שאפתן שרוצה להתקדם ככל הניתן, כך שקשה לי לתת חשובה ברורה בנוגע לעתידי".

לפי הדיווחים, טוטנהאם צריכה לשלם עוד 637 מיליון ליש"ט עבור הלוואה שהיא לקחה לטובת בניית האצטדיון החדש ו-83 מיליון ליש"ט נוספים עבור דמי העברה לשחקנים שנרכשו במהלך הקיץ הקודם. לאחרונה, כזכור, לוי זעם על קיין, שאמר בפומבי כי אם היא הליגה לא תשוב עד סוף יוני, הוא לא רואה טעם לסיים את העונה – זאת כאמור בניגוד לאינטרסים של המועדון, שזקוק לכסף מזכויות השידור. "אני יודע שבפרמיירליג יעשו את כל מה שביכולתם כדי לסיים את העונה ויבחנו כל אופציה אפשרית", אמר קיין, "אישית, אני מרגיש שאנחנו צריכים לנסות לסיים את העונה, אבל חייבת להיות נקודה שבה מספיק זה מספיק".

"יכול להיות שנצטרך להכריז שאי אפשר לסיים אותה", המשיך הסקורר, "להיכנס לתוך יולי-אוגוסט ולדחות את פתיחת העונה הבאה, אני לא ממש רואה בזה תועלת. אני לא יודע מה קורה מאחורי הקלעים ומה המשמעות הכלכלית של דבר כזה עבור המועדונים. מנקודת המבט של השחקנים, בואו ננסה להשלים את העונה – אבל צריך להיות גבול ומבחינתי הגבול הזה בסוף יוני. אם הליגה לא תושלם עד אז, כדאי שנתרכז בעונה הבאה, אחרת אני חושב שזה ישפיע על השנה הבאה, על היורו ועל מונדיאל 2022".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי