דיווח: משחקי הפרמיירליג עשויים להתחדש ביוני ללא קהל

סרחיו אגוארו, ויקטור לינדלוף
סרחיו אגוארו, ויקטור לינדלוף | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

באנגליה פורסם כי המועדונים נואשים למנוע אובדן הכנסות מזכויות שידור וייתכן כי הכדורגל יחזור לפעילות בעוד כחודשיים, כשאצטדיון וומבלי יארח ארבעה משחקים ביום

(גודל טקסט)

ראשי המועדונים בפרמיירליג נואשים להחזיר את הכדורגל לפעילות בשל החשש מאובדן ההכנסות מזכויות שידור, ועל פי דיווחים הערב (ראשון) באנגליה, פיתרון חדש עלה על הפרק: חידוש המשחקים ביוני או יולי, ללא קהל, כאשר על מנת להשלים את העונה כמה שיותר מהר ולהשאיר לקבוצות מספיק זמן להתכונן לעונה הבאה, ייתכן שאצטדיון וומבלי ישמש כמגרש ניטרלי ויארח ארבעה משחקים ביום.

לרוב הקבוצות בליגה נותרו תשעה משחקים עד לסיום העונה וגורם המקורב ליושב ראש הפרמיירליג אמר ל"טיימס": "ביוני או יולי יתקיימו משחקים אך ורק כאירוע טלוויזיוני. אם ייאלצו לערוך משחקים ביום כדי להשלים את העונה, יעשו זאת".

בשלב זה עדיין לא נקבע תאריך, כאשר בריטניה כולה נמצאת במצב של הסגר בדומה למה שקורה במדינות אחרות באירופה. במקביל, רוב המועדונים מנסים להגיע להסכמות עם השחקנים בנוגע לקיצוצים בשכר כדי להפחית את הנזק הכלכלי בעקבות המגיפה. ווסטהאם וסאות'המפטון הן שתי הקבוצות היחידות בליגה האנגלית שבהן כבר הושג סיכום.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי