עקב הביקורות: טוטנהאם חזרה בה, רק ההנהלה תקצץ בשכר

דניאל לוי
דניאל לוי | OLLY GREENWOOD/AFP via Getty Images

לאחר שמועדוני הפרמיירליג ואוהדי הספרס תקפו את ההחלטה להוציא 550 עובדים לחל"ת ולהפחית 20% משכרם, הלונדונים עשו פניית פרסה וישלמו לעובדים שכר מלא בחודשיים הקרובים. הבעלים: "מתחרטים על הדאגה שגרמנו"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

לפני שבועיים הודיעה טוטנהאם כי 550 עובדים במועדון ייצאו לחל"ת ויקצצו 20% משכרם, אך היום (שני), בעקבות ביקורת רחבה מצד מועדונים אחרים בפרמיירליג ומצד אוהדי התרנגולים, הנהלת המועדון ביצעה פניית פרסה והחליטה: כל העובדים יקבלו שכר מלא בחודשים אפריל ומאי, רק ההנהלה תקצץ. מעבר לכך, אצטדיון "ווייט הארט ליין" יהיה הראשון בפרמיירליג שיהפוך למרכז לבדיקות קורונה.

ארגון האוהדים של טוטנהאם הפציר בהנהלה לחזור בה מההחלטה, אשר לדעתו פגעה בתדמית המועדון, שכן הספרס הצהירו על רווח של 69 מיליון ליש"ט בדו"ח השנתי האחרון ובנוסף, בזמן שהחליט לקצץ משכר העובדים שלו, הבעלים דניאל לוי קיבל בונוס של ארבעה מיליון ליש"ט בזכות השלמת עבודות החידוש באצטדיון הביתי של הקבוצה מצפון לונדון.

לוי מסר בהודעת המועדון הרשמית: "הביקורת שהמועדון ספג בשבוע האחרון הורגשה ביתר שאת, שכן העבר שלנו מעיד על מעשים טובים וחוש עצום לאחריות כלפי אלו שנותנים בנו אמון. מעולם לא התכוונו לעשות דבר מלבד לנקוט אמצעים להגנה על מקומות עבודה, תוך המשך תפקוד עצמאי של המועדון בתקופה של חוסר ודאות. אנו מתחרטים על הדאגה שנגרמה בתקופה מעוררת חששות ומקווים שהעבודה שאוהדינו יראו אותנו מבצעים בשבועות הקרובים, בהם המועדון שלנו ישמש למטרות אחרות לגמרי, יגרום להם להתגאות במועדון".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי