קבוצות הפרמיירליג קיבלו הודעה: האימונים צפויים להתחדש בסוף מאי

ג'יימס מילנר חוגג
ג'יימס מילנר חוגג | Clive Brunskill/Getty Images

במכתב שהועבר לשחקנים, הומלץ להם לשמור על שגרת אימונים ביתית קלה עד תחילת החודש הבא, אז צפויה העברת הילוך. המטרה: לחדש את עונת 2019/20 במהלך יוני. בצרפת מצפים שהליגה תשוב ב-17.6

(גודל טקסט)

סנונית ראשונה המשברת לקראת ניסיון לשוב לפגרה? ברחבי אירופה מתחילות המדינות בהנעת אסטרטגיית היציאה והבוקר (שלישי) מדווח בתקשורת האנגלית כי כל מועדוני הפרמיירליג ושחקני הליגה קיבלו לאחרונה מכתב ובו פירוט מלא של דברים שכדאי להם לקחת בחשבון ולעשות לקראת ניסיון ראשון לשוב לשגרה.

בנכתבים שהועברו לשחקנים ונצפו על ידי "Sportsmail", לשחקני הליגה הומלץ להמשיך עם האימונים הביתיים עד ה-4.5, אולם לשמור על רמת אימונים קלה ולמעשה לקיים משטר של אימוני טרום עונה, כדי שלא להעמיס על הגוף. עוד נטען כי חזרה לאימונים קבוצתיים מלאים צפויה לקראת סוף חודש מאי, כך שהחל מהשבוע הראשון של מאי צפויים השחקנים להגביר את קצב האימונים כדי להגיע לחידוש עונת 2019/20 בכושר וכך לצמצם את הסיכוי לפציעות. כמובן שהמועדונים פועלים בהתאם להנחיות אלה ולשחקנים הועברו תכניות אימונים חדשות וקלות יותר לתקופה הקרובה, לקראת העברת ההילוך בחודש הבא.

לשחקנים גם הובהר כי מומלץ להם לבטל את כל התוכניות שהם קבעו מבעוד מועד לקיץ הקרוב (יוני-יולי) והובהר להם כי עליהם להיות מוכנים להתראה של עד 48 שעות לחידוש פעילות הכדורגל. השחקנים גם התבקשו להישאר באנגליה בתקופה הקרובה ובהמשך לבקשה לבטל תוכניות ולאור הידיעה שהליגה אמורה להתחדש בתקווה במהלך חודש יוני ולהימשך כמעט עד אוגוסט, להישאר בגבולות הממלכה גם במהלך השבועות שאמורים היו להוות את פגרת הקיץ. יתרה מכך, נכתב לשחקנים כי מי שירצה לעזוב את אנגליה יצטרך לבקש אישור מיוחד מקבוצתו ולדאוג לשוב תוך 48 שעות.


אובמיאנג. משתוקקים לחידוש עונת הכדורגל (IAN KINGTON/AFP via Getty Images)

גם בצרפת, על אף שהוכרז איסור על התקהלויות עד אמצע חודש יולי וסגר עד תחילת מאי, החלה היערכות לקראת השבת ענפי הספורט לפעילות ועונת הכדורגל צפויה להתחדש בין ה-3 ביוני ל-17.6, כך לפי "לאקיפ". הכוונה היא לחדש את העונה לכל המאוחר ב-17.6, ועל ידי כך שייערך משחק בכל שלושה ימים תסתיים העונה ב-25.7. זה ישאיר שבוע לקיום משחקי פלייאוף ולאחר מכן אמורים לצאת לדרך שלבי ההכרעה בליגת האלופות ובליגה האירופית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי