לפי 'הסאן': ליברפול תציע 280 מיליון יורו על אמבפה, אם מאנה יעזוב

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | KENZO TRIBOUILLARD/AFP via Getty Images

באנגליה דיווחו שמוליכת הפרמיירליג מתכוונת לשבור את שיא העברות, במקרה שהסנגלי יימכר לריאל מדריד תמורת 170 מיליון יורו. וגם: איך תצליח לעמוד בפייר פליי הפיננסי?

(גודל טקסט)

השמועות בחודש האחרון על הגעתו של סאדיו מאנה לריאל מדריד, גררו הכחשות רבות מצד גורמים רבים בליברפול, שמאמינים שיצליחו להשאיר את שחקן השנה באפריקה באנפילד לשנים ארוכות. עם זאת, באנגליה דיווחו שמוליכת הפרמיירליג הכינה תוכנית חלופית למקרה שתגיע הצעה שלא תוכל לסרב לה.

לפי 'הסאן' הבריטי, מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן ביקש לפורנטינו פרס להעביר כ-170 מיליון יורו עבור מאנה וכך יהפוך לשחקן היקר בתולדות המועדון. במקרה שאכן ליברפול תקבל את התשלום הדרוש מריאל מדריד, היא תלך בכוח הכוח אחרי החלוץ הצרפתי של פריז סן ז'רמן, קיליאן אמבפה, ותגיש הצעה אסטרונומית בשווי של 280 מיליון יורו, 58 מיליון יורו יותר מחברו לקבוצה ניימאר שהגיע לעיר האורות מברצלונה בקיץ 2017.

בעיתון הבריטי הסבירו כי מעבר למכירתו של מאנה, ליברפול חתמה על שותפות עם נייקי כשבהלכה תרוויח יותר מ-100 מיליון יורו שיגדילו משמעותית את תקציב המועדון ויאפשרו את עסקת אמבפה, ללא הפרות של הפייר פליי הפיננסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי