הבונוס המטורף שהוצע לשחקני ארסנל בתמורה לקיצוץ בשכרם

פייר-אמריק אובמיאנג
פייר-אמריק אובמיאנג | Catherine Ivill/Getty Images

ב'מירור' מדווחים שכל שחקן של התותחנים יקבל חצי מיליון ליש"ט אם הם יזכו בליגת האלופות בעונת 2020/21. לאחר סבב שיחות עם המנג'ר מיקל ארטטה, המתווה עומד להיחתם

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

לפי דיווח שפורסם היום (שלישי) ב'מירור', הסאגה עומדת להסתיים. שחקני ארסנל הסכימו לקצץ 12.5 אחזוז משכרם עד חודש מארס 2021 והצדדים קרובים לסיכום בנוגע למתווה, שיהפוך את התותחנים למועדון הראשון בפרמיירליג שקיצץ בשכר השחקנים בעקבות משבר הקורונה.

והסיכום המסתמן הושג כך: שחקן בקבוצה יוכל להחזיר את הכסף ש"איבד" כאשר יכניס לכיסו בונוס בדמות 100 אלף ליש"ט אם התותחנים יעפילו בתום אחת משתי העונות הקרובות לליגת האלופות, כל זאת בהנחה שהכדורגל אכן ישוב לפעילות. מענק נוסף שהוצע לשחקני ארסנל הוא 100 אלף יורו עבור זכייה בליגה האירופית בעונת 2020/21 ולא פחות מ-500 אלף ליש"ט עבור זכייה בליגת האלופות.

לפי אותו דיווח, שחקני ארסנל הסכימו לתנאים החדשים לאחר סבב שיחות בינם לבין המנג'ר מיקל ארטטה, שגישר בין הצדדים. במהלך אותן שיחות, ארטטה פרש בפני השחקנים את ההשפעה העצומה של משבר הקורונה על ארסנל מבחינה כלכלית והסביר לחניכיו את המשמעויות השונות.

ארסנל ניצבת במקום התשיעי בפרמיירליג עם 40 נקודות, חמש פחות מתחת למנצ'סטר יונייטד החמישית לה משחק יותר מהתותחנים. כידוע, המקום החמישי עשוי להוביל בתום העונה לליגת האלופות, זאת בהנחה שהעונש שספגה מנצ'סטר סיטי יישאר בעינו והקבוצה של פפ גווארדיולה לא תוכל לשחק בליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי