וויליאן חושש: "אם יש שחקן חולה, אנחנו יכולים להידבק על המגרש"

וויליאן חוגג
וויליאן | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

קשר צ'לסי הביע תמיכה בחידוש עונת 2019/20, אך יחד עם זאת טען: "אחרי המשחק אני שב הביתה ועלול להעביר את הנגיף לאשתי ולילדות". וגם: חוזהו שמסתיים בסוף יוני והמו"מ על קיצוץ בשכר השחקנים בפרמיירליג

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

אחד הקשרים שצפויים להיות במוקד לאחר שישוב הכדורגל לפעילות, הוא וויליאן הברזילאי. זה לא מפני שמדובר באחד מכוכביה של צ'לסי שעוד מתמודדת על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה דרך הליגה, אלא מפני שהוא אישר לאחרונה כי אחרי שבע שנים במדי הבלוז, הגיע זמנו לעבור הלאה.

וויליאן, שבאוגוסט הקרוב יחגוג את יום הולדתו ה-32, הגיע מקורינתיאנס הברזילאית לשחטאר דונייצק בשנת 2007, ואחרי שש שנים באוקראינה וחצי עונה בלבד באנז'י הרוסית, הגיע בקיץ 2013 ללונדון והיה מכוכבי צ'לסי ונבחרת ברזיל. לכן, העובדה שחוזהו מסתיים ושהוא יהיה שחקן חופשי, מציבה באותו בעמדת כוח כשחקן איכותי שיכול להגיע בעלות נמוכה, דבר מאוד משמעותי בעידן שאחרי מגפת הקורונה, ועל פי הדיווחים בספרד בהחלט יכול להיות שבעונה הבאה הוא יגיע לברצלונה.

בראיון שהעניק היום (שישי), הוא מיעט לדבר על עתידו, אבל כן התייחס לציפיותיו בכל הנוגע לעונת 2019/20 והעובדה שחוזהו אמור לפוג בסוף חודש יוני, כשכלל לא בטוח שהליגה אכן תסתיים עד אז: "גם אם נחדש את הליגה בלי אוהדים ביציעים, עדיין יש מגע בין השחקנים על המגרש ואנחנו יכולים להפיץ את הווירוס בינינו. זה לא רעיון רע לחדש את עונת הכדורגל, אבל צריך להיות לכולם ברור מה יכול לקרות – שחקן יכול לשאת את הנגיף בזמן שאנחנו משחקים אחד נגד השני. אחרי המשחק אני חוזר הביתה למשפחה ומעביר את הנגיף גם לאשתי או לבנות שלנו. צריך להיזהר מאוד".


וויליאן. חושש להידבק על המגרש ולהדביק את משפחתו (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)

וויליאן, כידוע, לא חושש סתם. אחד מחבריו, החלוץ הצעיר של צ'לסי קאלום הדסון אודוי, היה מראשוני השחקנים שנמצא חיובי לבדיקת קורונה ולמעשה תרם לפני למעלה מחודש להחלטה לעצור את פעילות הפרמיירליג עד הודעה חדשה: "לחצנו ידיים ושוחחנו", אמר וויליאן על הדסון אודוי, ששלושה ימים לפני הבדיקה שלו צ'לסי עוד שיחקה נגד אברטון, "אחרי שהוא נמצא חיובי בבדיקה דאגתי מאוד. אני חושב שכולנו חששנו, אבל לא היו סימפטומים לאף אחד".

בימים אלה נמצא וויליאן עם משפחתו בברזיל, בביתם בסאו פאולו, מחכה לעדכון האם עליו לשוב לאנגליה בחודש הבא במטרה לחדש את האימונים ואת עונת 2019/20, וגם לבחון את סוגיית חוזהו שיגיע לסיומו ב-30.6: "אני רוצה לתת הכל למען צ'לסי עד הסוף, תמיד נהגתי כך ואעשה זאת עד סוף החוזה שלי, עד סוף הליגה. אני צריך לדבר עם המועדון כדי לבדוק כיצד נעשה זאת, אבל מהצד שלי אין שום בעיה אם אצטרך לשחק עד שתסתיים עונת הפרמיירליג".

בהמשך לדבריו בתחילת הראיון על החשש של שחקנים להידבק ולהפיץ את הנגיף, וויליאן גם התייחס לסוגיית המו"מ של ראשי הקבוצות עם שחקני הפרמיירליג לגבי קיצוץ בשכר, כשבשלב זה המו"מ בין הצדדים תקוע: "כולם צריכים לעזור, אבל אני לא חושב שצריכה להיות כאן חובה. אף אחד לא צריך לשחק כדורגל כי הוא צריך…אני חושב שצריך לשחק מי שמרגיש שהוא יכול, שהוא עושה את זה מהלב. זו לא צריכה להיות חובה".




מוכן לסיים את עונת 2019/20 ולעזוב רק לאחר מכן (Catherine Ivill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי