מוריניו עזב את ביתו ועבר להתגורר במתחם האימונים של טוטנהאם

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | ISABEL INFANTES/AFP via Getty Images

לאחר שנצפה מטייל לצד שניים מעוזריו בסמוך למתקני המועדון, באנגליה דווח כי השלושה גרים זמנית ביחד כדי להמשיך לעבוד בזמן שהפרמיירליג מושבתת

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

משבר הקורונה גרם לז'וזה מוריניו לעזוב את הבית. ולא, אין מה לדאוג למערכת היחסים של "המיוחד" עם אשתו מתילדה ושני ילדיו. ב"מירור" דווח היום (ראשון) כי המאמן מתגורר זמנית במתחם האימונים של טוטנהאם, וזאת כדי להיות קרוב לעוזריו על מנת להמשיך בעבודה בזמן שפעילות הפרמיירליג מושבתת. מוריניו נצפה אתמול כשהוא בטיול רגלי יחד עם מאמן השוערים של טוטנהאם נונו סנטוס והמנתח הטקטי ריקרדו פורמוזיניו, שככל הנראה עברו לגור עמו.

מתקני המועדון הלונדוני כוללים בית מגורים המכונה "האכסניה", המשמש את השחקנים והצוות במקרה שירצו להעביר בו את הלילה. במקום 40 חדרי שינה, חדר כושר, מכון יוגה, ספא הידרותרפי ומתחם ישיבות.

מוריניו מחזיק בבעלותו בית בן שישה חדרים בשכונת היוקרה הלונדונית בלגרביה, אותו הוא חולק עם המשפחה. זוהי לא הפעם הראשונה בה הוא עובר לגור בנפרד מהם, שכן לאורך כל הקדנציה שלו במנצ'סטר יונייטד, הפורטוגלי השתכן במלון בעיר בזמן שאשתו וילדיו נשארו בלונדון.

כזכור, לפני שבועיים מוריניו ספג ביקורות קשות באנגליה לאחר שקיים אימון בתנאי שהפרו את הנחיות משרד הבריאות, יחד עם שחקניו טנגי אנדומבלה, דוינסון סאנצ'ס וג'אפט טנגאנגה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי