יסגור מעגל? ולנסיה פתחה במשא ומתן עם דויד סילבה

דויד סילבה
דויד סילבה | Michael Regan/Getty Images

לפי ESPN, העטלפים שואפים להחזיר את הקשר, שיסיים חוזה בקיץ וכבר הכריז כי יעזוב את מנצ'סטר סיטי לאחר עשור. גם יובנטוס הוזכרה כמועמדת

(גודל טקסט)

דויד סילבה קיווה להיפרד מאוהדי מנצ'סטר סיטי על המגרש, אולם לנגיף הקורונה היו תכניות אחרות ולא מן הנמנע שהקשר הוותיק ערך את הופעתו האחרונה מול הקהל הביתי בחודש פברואר האחרון, אז ניצחה האלופה 0:2 את ווסטהאם. הספרדי, שהצטרף אי שם ב-2010, כבר הכריז כי דרכו במועדון תסתיים בתום העונה הנוכחית והוא יהפוך לשחקן חופשי החל מסוף חודש יוני הקרוב, אז חוזהו יסתיים.

לפי דיווח שפורסם הערב (שני) ב-ESPN, מי שעשויה לצרף את סילבה היא לא אחרת מאשר האקסית, ולנסיה, במדיה הוא שיחק במשך ארבע שנים לפני שעזב לאנגליה. העטלפים כבר פתחו במגעים מול הקשר הספרדי ומציעים לו חוזה לשלוש שנים, בסיומו הוא יהיה בן 37. במקביל, נטען כי גם יובנטוס, שידועה כאחת שאוהבת להפתיע בצירוף שחקנים חופשיים, נמצאת בתמונה ועשויה לפעול במטרה להחתימו.

בעשר שנים במנצ'סטר, בהן קיבע את מעמדו כאחד השחקנים הגדולים בתולדות המועדון, סילבה זכה ב-12 תארים (ארבע אליפויות, ארבעה גביעים, ארבעה גביעי ליגה ופעמיים במגן הקהילה). עוד לפני שעבר לאנגליה, הוא זכה עם ולנסיה, הקבוצה בה גדל, בגביע המלך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי