סוכנו ואחיו של שאקירי: "מצבו לא קל, הוא ראוי להרבה יותר"

ג'רדאן שאקירי
ג'רדאן שאקירי | Gettyimages

הקשר עשוי לעזוב את ליברפול אחרי שנתיים: "יהיו הצעות רבות בקיץ, הרי כבר בינואר היה עניין קונקרט משניים או שלושה מועדונים". רומא וסביליה בתמונה

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

עתיד הכדורגל אמנם לוט בערפל, אבל חלק מהשחקנים כבר חושבים על היום שאחרי משבר הקורונה ועל פי אחיו וסוכנו של שרדאן שאקירי, קיימת אפשרות סבירה שהוא יעזוב את ליברפול בקיץ הקרוב. בראיון לתוכנית הטלוויזיה KTV בקוסובו, אחיו של שאקירי שפך אור על מצבו: "אני חושב שיהיו לו הצעות רבות בקיץ. כבר בינואר היה עניין קונקרטי משניים או שלושה מועדונים ושמם אפילו פורסם בתקשורת כך שאין סיבה שהם לא יפנו שוב".

הקשר השווייצרי-אלבני רשם העונה שש הופעות ליגה בלבד במדי ליברפול ואחיו ניסה לשפוך אור על הסיטואציה בה הוא נמצא: "מצבו לא קל בכלל, בעיקר בגלל כמה פציעות קלות שנמשכו הרבה יותר זמן ממה שחשבנו. המנג'ר יורגן קלופ מדבר איתו די הרבה, אבל אנחנו נצטרך לחכות ולראות. אני חושב שהוא ראוי להרבה יותר. הוא סבל מהמון חוסר מזל. עם זאת, בכל פעם שהוא כן שיחק, הוא עשה את העבודה שלו ושינה לחלוטין את המשחק".

הקבוצות שהוזכרו לאחרונה כמועמדות לצרף את שאקירי הן רומא וסביליה. כזכור, אחרי שלוש שנים בשורות סטוק סיטי, שחקן נבחרת שווייץ הצטרף לליברפול בקיץ 2018 וחתם על חוזה לשנים. מאז הוא רשם 30 הופעות בפרמיירליג, אולם רק ב-13 מהן הוא פתח בהרכב.

 
יעזוב את ליברפול אחרי שנתיים? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי