"גילינו דרך בניון שטורס בדרך לצ'לסי, היינו המומים"

יוסי בניון, פרננדו טורס
יוסי בניון, פרננדו טורס | Dmitry Korotayev/Epsilon/Getty Images

טרי סיפר על השמחה הגדולה בחדר ההלבשה כשנודע לשחקנים שהחלוץ הספרדי מצטרף: "חשבנו שנשלוט בפרמיירליג בשנים הבאות". קראגר מנגד צפה את הכישלון: "היה מזל גדול לליברפול"

קבוצות: ליברפול צ'לסי
(גודל טקסט)

כנראה שאם היו שואלים את פרננדו טורס על איזה צעד הוא מתחרט בקריירה, הוא בוודאי היה אומר שלא היה עוזב את ליברפול בשנת 2011 לצ'לסי. אמנם הספרדי זכה בליגת האלופות ובליגה האירופית במדי הבלוז, אבל מניותיו ירדו באופן משמעותי בגלל תרומה דלה של 20 שערים ב-110 הופעות בפרמיירליג.

אבל מסתבר שהכישלון היה כבר ידוע מראש עבור שחקני ליברפול, שהיו המומים מכך שצ'לסי הייתה מוכנה להגיש הצעה של 50 מיליון ליש"ט על החלוץ הספרדי ביום האחרון של חלון העברות של חודש ינואר. בלם העבר ג'יימי קראגר, סיפר על המעבר המתוקשר ברשת 'סקיי ספורט'.

"לא יכולתי להאמין. ידעתי שהצלחנו לרמות את צ'לסי כי ב-12 החודשים הוא היה נראה כמו צל של עצמו. במשך 18 חודשים בליברפול הוא היה החלוץ הטוב בעולם ואני חושב שנגד צ'לסי הוא סיפק משחקי שיא וברור שזה גרם לרומן אברמוביץ' לרצות אותו".


"נראה כמו צל של עצמו". פרננדו טורס (Ian Walton/Getty Images)

"ומה שקרה היה מזל גדול עבור ליברפול. לטורס הייתה עונה לא כל כך טובה, אבל נגד צ'לסי הוא כבש פעמיים ואני חושב שמיד לאחר המשחק התקבלה ההחלטה לרכוש אותו בחודש ינואר".

"50 מיליון ליש"ט היה כסף גדול מאוד בימים האלה וכולנו היינו בהלם, לא יכולנו להאמין שקיבלנו כל כך הרבה עבורו. בסופו של דבר גם אנחנו נפלנו כאשר קנינו את אנדי קארול ב-35 מיליון ליש"ט, אבל גם צירפנו בהמשך את לואיס סוארס".

מהצד השני של המתרס, קפטן צ'לסי לשעבר ג'ון טרי סיפר על תחושת האקסטזה שהתלוותה כאשר נודע לשחקנים שטורס מגיע: "הוא היה השחקן שהכי שנאתי לשחק נגדו. הוא תמיד כבש, אם זה באנפילד או בסטמפורד ברידג'. הוא היה השחקן היחיד שרומן (אמברמוביץ') תמיד שאל עליו. יוסי בניון היה קרוב אליו ואמר לנו שפרנדדו בדרך. כולנו לא האמנו וחשבנו שאנחנו הולכים לשלוט בפרמיירליג בחמש או בשש השנים הבאות".



"יוסי בניון סיפר לנו ולא האמנו". ג'ון טרי (OLLY GREENWOOD/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי