קבוצת החלומות: כך תיראה ניוקאסל בעונת 2020/21?

גארת' בייל
גארת' בייל | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

ב'מארקה' ניתחו את חלון העברות של הקבוצה האנגלית שצפויה להירכש על ידי מוחמד בן סלמאן, ומאמינים שיגיעו שלושה שחקנים בכירים: בייל, וידאל וקבאני. פוצ'טינו או אלגרי יחליפו את ברוס בעמדת המאמן

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)

בזמן שכל קבוצות הכדורגל מתכוונות לקצץ באופן משמעותי מתקציב השחקנים בעונה הבאה בגלל הנזקים הכלכליים שנגרמו בגלל משבר הקורונה, ניוקסאל שצפויה להירכש על ידי נסיך סעודיה מוחמד בן סלמאן תמורת 340 מיליון פאונד, אמורה להתחזק באופן משמועתי הקיץ.

לכן כמעט כל שם אפשרי נזרק כמועמד אפשרי להגיע ל'מגפייז', אך בעקבות חוקי הפייר פלי הפיננסי המועדון מצפון מזרח אנגליה לא יכול להחתים 11 שחקנים חדשים ולהחליף את הסגל כמעט לחלוטין. לכן בספרד עשו קצת סדר והעריכו איך יראה ההרכב של הקבוצה בעונה הבאה.

לפי 'מארקה' ניוקאסל תתחזק בשלושה שחקנים בלבד, אך כאלה שלא היו חושבים להגיע קודם לכן לניוקאסל. גארת' בייל (ריאל מדריד), ארתורו וידאל (ברצלונה) ואדינסון קבאני (פריז סן ז'רמן) שלא נמצאים בתוכניות של קבוצותיהם ומעבר לקבוצה בעלתם האמצעים יכולה להפוך לעסקה טובה עבור שני הצדדים.


ארתורו וידאל ואדינסון קבאני. ישחקו יחדיו בניוקאסל? (MARTIN BERNETTI/AFP via Getty Images)

גם בנושא המאמן צפוי להיות שינוי: למרות עונה לא רעה בפרמיירליג, סטיב ברוס אמור לשלם את המחיר כדי להביא מאמן בעל שיעור קומה, כאשר שני השמות הבכירים הם מאוריסיו פוצ'טינו ומסימיליאנו אלגרי שלא מצאו קבוצה מאז שעזבו את טוטנהאם ויובנטוס בהתאמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי