ממשלת פולין אישרה את חידוש הליגה, גם הפרמיירליג צפויה לשוב

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | ויסלה קראקוב

תורג'מן וסייף אמורים להיבדק ולשוב לאימונים בעוד כשבוע, לאחר שהתוכנית של בכירי הענף קיבלה אור ירוק. במקביל, בוריס ג'ונסון, ראש ממשלת בריטניה, תומך באירועי ספורט ללא קהל

(גודל טקסט)

ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, ישוב ביום שני הקרוב ללשכתו ולניהול הממלכה שנמצאת עמוק בתוך משבר נגיף הקורונה. ג'ונסון בן ה-55, כידוע, נדבק בנגיף ולימים ספורים אף היה חשש לבריאותו והוא הובהל לטיפול נמרץ, אך לאחר כשבוע בבית החולים הוא לפני כשבועיים ולאחר שהצהיר "שירותי הבריאות הצילו את חיי" והחלים, הוא חוזר למלא את תפקידו.

ולמרות שג'ונסון מכיר ממקור ראשון את המלחמה בנגיף הקורונה ואת הסכנות הטמונות, הוא בהחלט מצפה לחידוש עונת 2019/20 בפרמיירליג. היום (שבת) דיווחו כלי התקשורת באנגליה כי ג'ונסון הנחה את ראשי הענף להמשיך בהיערכותם לחידוש העונה, אולם הבהיר כי קהל לא יוכל להתייצב לתשעת מחזורי הסיום. באנגליה גם בוחנים את האפשרות שכל המשחקים יועברו בשידור חי ובחינם, במטרה להעלות את המורל הלאומי של היושבים בבתים.

כמו הכדורגל, גם ענפי הקריקט, הטניס, ומירוצי הסוסים צפויים לקבל את האישורים ולשוב לפעילות הדרגתית ותחת הגבלות. עם זאת, בשלב זה מוטל סגר בממלכה עד ה-7.5 וספק אם קבוצות הכדורגל יקבלו אישור לשוב לאימונים עד אז, כך שהתאריך שכבר דובר עליו ונותר בעינו לחידוש עונת הכדורגל הוא ב-6.8 – הדברים אמורים גם לגבי הצ'מפיונשיפ, ליגת המשנה באנגליה.


רוברטסון, קלופ ו-ואן דייק. אחרי 30 שנה, ליברפול תצטרך להמתין עד חודש יוני (Alex Pantling/Getty Images)

ראש ממשלת פולין אישר את חידוש עונת הכדורגל
במקביל, בפולין הושג היום (שבת) סיכום בין ראשי הענף הכדורגל לממשלה על חידוש העונה. ראש ממשלת פולין נתן את אישורו לכך והצהיר על כך במסיבת עיתונאים מיוחדת, לאחר שהונחה בפניו תוכנית מפורטת שתאפשר את המשך העונה. בפולין, כידוע, משחקים גם אלון תורג'מן שהושאל לוויסלה קראקוב וקני סייף שהושאל ללכיה גדנסק.

אם לא תהיה החמרה במצב, ב-3.5 כל השחקנים ועובדי המועדונים יתייצבו לבדיקות קורונה, כדי שכבר למחרת יתאפשר לקיים אימונים בקבוצות, בדומה למתרחש בימים אלו בישראל. ב-10.5 יוכלו הקבוצות לשוב לאימונים רגילים, ללא הגבלות, וב-27 וב-28 במאי ייערכו פעם נוספת בדיקות קורונה לכל השחקנים ועובדי המועדונים. אם לא יהיו הפתעות בלתי צפויות, ב-29.5 ייערך המשחק הראשון והליגה תסתיים ב-19.7.


תורג'מן. בקרוב הוא צפוי לשוב לאימונים (ויסלה קראקוב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי