מנהרת הזמן: צפו בהופעת הבכורה של כריסטיאנו רונאלדו במנצ'סטר יונייטד

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

בגיל 18 וחצי הפורטוגלי נכנס לנעליים הגדולות של בקהאם והחל את דרכו באולד טראפורד. בדקה ה-61 הוא עלה מהספסל במקומו של ניקי באט כשהאלופה הביסה 0:4 את בולטון

(גודל טקסט)

בקיץ 2003 תם פרק מסוים במנצ'סטר יונייטד כאשר דיוויד בקהאם, הקשר האנגלי הנערץ, עבר לריאל מדריד. אלכס פרגוסון חיפש לו יורש ובחר בכריסטיאנו רונאלדו, קשר הכנף הפורטוגלי של ספורטינג ליסבון שפשוט התעלל בשחקני ההגנה שלו במשחק ידידות בקיץ. ב-12 באוגוסט 2003 הוא חתם רשמית בקבוצה וקיבל את חולצה מספר 7.

רונאלדו היה מוכשר מאוד ומהיר כשד אך כמובן שהמעבר מפורטוגל לאנגליה היה לא פשוט. ארבעה ימים לאחר הגעתו, פתחה יונייטד, האלופה המכהנת, את העונה במשחק בית נגד בולטון. רונאלדו החל על הספסל ועלה לשחק בדקה ה-61 במקומו של ניקי באט. יונייטד כבר הובילה 0:1 משער של ראיין גיגס בכדור חופשי, והשיגה לבסוף 0:4 מוחץ. הקשר הצעיר הצליח לסחוט פנדל אך רוד ואן ניסטלרוי החמיץ.

גם במחזור השני הוא פתח על הספסל ושותף לרבע שעה בלבד נגד ניוקאסל, ורק כעבור שבוע, במשחק הביתי נגד וולבס – זכה רונאלדו לחולצת ההרכב ושיחק 66 דקות. שער הבכורה שלו הגיע נגד פורטסמות' בחודש נובמבר. 2003/04 לא הייתה מוצלחת במיוחד עבור השדים האדומים אך הם התנחמו בזכייה בגביע האנגלי לאחר ניצחון על מילוול (0:3) כאשר רונאלדו היה בין המבקיעים. בעונת הבכורה רשם שישה שערים ותשעה בישולים ב-40 הופעות. המספרים השתפרו משנה לשנה והאליפות הראשונה הגיעה ב-2006/07. אפשר לומר שהשאר היסטוריה.

כריסטיאנו רונאלדו עורך בכורה באולד טראפורד ( Alex Livesey/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי