מויסה קן השתתף במסיבה סוערת ועשוי להיחתך מאברטון

מויזה קן
מויזה קן. בדרך החוצה | Michael Regan/Getty Images

שער אחד בלבד ומשכורת עתק הובילו לכך שכבר התפרסמו דיווחים לפיהם הטופיז ינסו למכור את החלוץ הצעיר שהגיע מיובנטוס, אלא שבסוף השבוע הוא עורר סערה וספג ביקורת קשה מהמועדון: "מאוכזבים ממנו"

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)

מויסה קן ממשיך להסתבך. רק בן 20 החלוץ האיטלקי שהגיע העונה לאברטון מיובנטוס וכבש שער אחד בלבד העונה, אבל קשה להאמין שהוא ימשיך באנגליה עונה נוספת. לא מסיבות מקצועיות, ובוודאי לא אחרי שנחשף באמצעות תמונות באפליקציית "סנאפצ'ט" שקן וחבריו ערכו מסיבה סוערת לאחרונה.

זה לא שאת אברטון מכעיסה העובדה שקן וחבריו ערכו מסיבה ושממנה דלפו תמונות שלהם עם דוגמניות, ספק אם לא מדובר בנערות ליווי כותבים באנגליה, אלא שהדבר נעשה בניגוד להנחיות המדינה והמועדון בתקופת הקורונה – ולחלוץ הצעיר יהיה קשה לטעון שמדובר בטעות שנעשתה ללא חשיבה, כי אפילו הקבוצה בה נחשפה המסיבה נקראת "הסגר נקי".

אחד מחבריו של החלוץ צוטט: "ברור שמויסה וחבריו בכלל לא חשבו לציית להוראות שניתנו להם. זו הייתה מסיבה פרועה לחלוטין, אל תשכחו שהכוכבים בפרמיירליג מרוויחים סכומי עתק ויושבים כל היום בבית ולא עובדים". לפי הדיווחים, שכרו של קן מוערך בקרוב ל-500 אלף ליש"ט לשבוע והמסיבה הסתיימה רק בשעות הקטנות של הלילה לפי "הסאן".


שער אחד העונה. ראשון ואחרון במדי אברטון? (Alex Livesey/Getty Images)

אברטון מסרה בתגובה: "אנחנו לומדים את המקרה בו אחד משחקני הקבוצה התעלם מהנחיות הממשלה וממדיניות המועדון בכל הנוגע לנגיף הקורונה. אנחנו מביעים את אכזבתנו העמוקה מהשחקן ומבהירים שמעשים כאלה לא מקובלים עלינו כלל. האנשים המדהימים של שירותי הבריאות רואים לכבוד והכרה על מעשיהם והדרך הטובה ביותר להחזיר להם היא שאנחנו נעשה את הכל כדי לגונן עליהם".

רק לפני מספר ימים העלה קן תמונות שלו על יאכטה, אולם בתמונות הוא נראה לבדו – אולם ספק אב אם כך אכן היה. לאחרונה נטען כי הטופיז עשויים לנסות למכור אותו או לבצע עסקת חליפין תמורתו, הערכה שכעת רק מתחזקת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי