דייגו קוסטה: "קונטה לא מאמן שיצליח לסיים עונה בריאל מדריד"

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | Denis Doyle/Getty Images

בקיץ 2017, רגע אחרי שהוביל את צ'לסי לאליפות עם 20 שערים, נזרק החלוץ על ידי המנג'ר וישב חצי שנה ביציע עד שהושג סיכום על מעברו לאתלטיקו מדריד. כמעט שלוש שנים אחרי, ספק אם הוא שכח את זה לאיטלקי

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

דייגו קוסטה היה ממצטייני צ'לסי בעונת האליפות ב-2016/17, כבש 20 שערים למרות עליות ומורדות במערכת היחסים עם המנג'ר אנטוניו קונטה, אבל מיד לאחר סיום עונה הוא קיבל הודעת SMS ובה התבשר על ידי קונטה כי הוא לא בתוכניות ומצא את עצמו מבלה בעיקר ביציע.

עוד באותו הקיץ, כשהוא עדיין שחקן צ'לסי, הוא כבר התראיין מביתו בברזיל והשתלח במאמן שמנע ממנו לעשות את הדרך לקולצ'ונרוס חצי שנה קודם לכן בשביל להורידו לקבוצת המילואים מיד לאחר שהוביל את הקבוצה לאליפות. מאז עברו המון מים בנהר, קונטה עזב שנה לאחר מכן וכיום הוא באינטר ואילו דייגו קוסטה חווה ירידה ביכולתו וסבל מפציעות באתלטיקו אליה עבר בינואר 2018 לאחר חצי שנה בה כלל לא שיחק, אבל נראה שלמנג'ר הוא לעולם לא יסלח.

אמנם דייגו קוסטה הצהיר בראיון שפורסם הבוקר (ראשון) שאין בו כעס כלפי קונטה, אבל ספק אם כך הדבר: "היו לי ולקונטה בעיות מחוץ למגרש, אבל אני חושב שהוא מאמן טוב", החמיא דייגו קוסטה ומיד לאחר מכן הגיע הטוויסט, "אין לי רגשות שליליים כלפיו, אני פשוט חושב שהוא לא מאמן ברמות הכי גבוהות. בשביל להיות בצמרת המאמנים, אתה צריך שיהיו לך גם יחסים עם השחקנים".

כשנשאל דייגו קוסטה אם הוא לא רואה את קונטה מצליח בקבוצת פאר מהטופ העולמי הוא הוסיף: "הוא אדם מאוד חשדן. הייתי אומר שבמועדון כמו ריאל מדריד הוא לא מסיים את העונה".


קוסטה לאחר הזכייה באליפות. כבש 20 שערים ונזרק (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי