באנגליה המליצו לצ'לסי להחתים את פרדראג ראיקוביץ'

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | FRANCOIS NASCIMBENI/AFP via Getty Images

באתר 'football.london' בחרו שלושה שערים שיכולים לתפוס את עמדת השוער הראשון ויעלו הרבה פחות מאנדרה אוננה מאייאקס, שהוזכר לאחרונה כמועמד להחליף את קפה אריסבלאגה המאכזב

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

בזמן שמנג'ר צ'לסי פרנק למפארד לא מרוצה מקפה אריסבלאגה, שמו של אנדרה אוננה מאייאקס עלה לאחרונה כמועמד להצטרף לשורות הבלוז. לשוער בן ה-24 יש חוזה לשנתיים נוספות באמסטרדם, אולם ראשי הקבוצה ההולנדית לא צפויים לעמוד בדרכו של הקמרוני וצפויים לדרוש כ-35 מיליון יורו תמורתו. אחרי שהוציאה 80 מיליון יורו על קפה והפכה אותו לשוער היקר בהיסטוריה, צ'לסי לא תרצה להכניס את היד לכיס פעם נוספת ולא מן הנמנע שהיא תצטרך להסתפק באופציה זולה יותר, בוודאי לאור משבר הקורונה שצפוי להשפיע רבות על עולם הכדורגל מבחינה כלכלית.

בעקבות כך, באתר האנגלי 'football.london' המליצו לראשי הבלוז על שלושה שערים שמסוגלים לאייש את עמדת השוער הראשון ועולים הרבה פחות מאוננה. האופציה הראשונה עליה הומלץ היא צירוף תומאס סטראקוש מלאציו, ששוויו מוערך ב-18 מיליון ליש"ט. האפשרות השנייה שהוצעה לצ'לסי היא פרדראג ראיקוביץ' מריימס, שהוערך על ידי האתר בחמישה מיליון ליש"ט בלבד ושיחק פעמיים מול הבלוז במדי מכבי תל אביב. את הרשימה סגר מתיו ראיין האוסטרלי מברייטון, שצפוי לעלות כשמונה מיליון ליש"ט.

בחזרה לראיקוביץ'. לפני פגרת הקורונה, אקס מכבי תל אביב היה עמוד התווך בעונה חלומית של ריימס – המדורגת חמישית בטבלה. ההגנה שלה היא הטובה בצרפת וספגה 21 שערים. בחמש הליגות הבכירות ביבשת, רק ריאל מדריד ספגה פחות. השוער הסרבי שמר על רשת נקייה ב-12 משחקי ליגה והוא אחד מארבעה שעשו זאת בטופ היבשת לצד טיבו קורטואה. הוא מחזיק בנתונים מדהימים של 79 אחוזי הצלות (שלישי באירופה) ו-0.65 שערי חובה למשחק – רק אליסון מליברפול מחזיק בממוצע טוב יותר.

עם כל הכבוד למספרים, העונה הגדולה של ראיקו לא הייתה נצרבת בתודעה ללא גולת כותרת. אצל הסרבי, הסיפור הוא פנדלים. הסרבי עצר העונה ארבעה מחמישה פנדלים שנבעטו לעברו בליגה. אין שוער בליגה הצרפתית שעשה זאת מאז ש"אופטה" החלו לאסוף נתונים בעונת 2006/7. אין שוער שעשה זאת העונה בליגות הבכירות באירופה. וויסאם בן ידר ממונאקו הוא היחיד שהצליח להכניע את השוער מהנקודה הלבנה.


התחנה הבאה לונדון? פרדראג ראיקוביץ' (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי