30 שנה לאליפות האחרונה של ליברפול, רוזנטל: "זיכרונות נהדרים"

רוני רוזנטל
רוני רוזנטל | Gettyimages

המייטירדס כבר היו מוכתרים לולא הקורונה, אבל עד אז ראש, דלגליש ושאר הכוכבים הם האחרונים שזכו. לציון 30 שנה למשחק האליפות, נזכר החלוץ ישראלי: "מי היה מאמין ב-1990 שזו תהיה האליפות האחרונה עד היום"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

אם אתמול ציינו שש שנים להחלקה של סטיבן ג'רארד, מעידה שעלתה לליברפול באליפות ראשונה מאז 1990, אז היום (שלישי) זהו בדיוק יום ה-30 שנה מאז האליפות האחרונה של המייטירדס – אז בין כוכבי הקבוצה גם היה החלוץ רוני רוזנטל.

לולא עצירת הכדורגל בעקבות משבר הקורונה בהחלט אפשר לומר שליברפול כבר הייתה מוכתרת רשמית לאלופת הפרמיירליג, לזכותה יתרון היסטורי של 25 נקודות בפסגה, אולם עדיין חסרים לה שני ניצחונות כדי להפוך את זה לרשמי, כך שהיום מציינים 30 שנה למשחק האליפות נגד קווינס פארק ריינג'רס, אז זכתה אלופת אירופה המכהנת באליפות האחרונה שלה.

בטור שכתב לעיתון "הסאן", בין השאר סיפר רוזנטל: "לשמוע את 'לעולם לא תצעדי לבד' זה כמו לחזור בזמן מבחינתי לרגעים היפים ביותר בקריירה. לפני 30 שנה, אנשים היו צוחקים עלייך אם היית אומר להם שזו תהיה האליפות האחרונה של ליברפול למשך 30 שנה – זו תקופה שאני נהנה להיזכר בה. שיחקתי עבור דלגליש וזה היה מאוד מיוחד, כל כך הרבה השתנה מאז בכדורגל, אבל אוהדי ליברפול ממשיכים בשלהם – מדהימים את כולם ושרים את ההמנון שעדיין גורם לי לצמרמורת בכל פעם".

כידוע, רוני רוזנטל הצטרף לליברפול בהשאלה מסטנדרד ליאז' רק בחודש מרץ של אותה שנה והיה שותף רק למשחקי סיום העונה, אבל בלט עם שבעה שערים בשמונה משחקים ולצד כוכבי ענק עמו קני דלגליש שהיה מאמן-שחקן, איאן ראש וג'ון בארנס הצעיד את הקבוצה לאליפות ה-18 בתולדותיה. כמובן שרוזנטל נרכש לאחר מכן ושיחק בקבוצה עד שעבר לטוטנהאם ב-1994.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי